GW pepp...?
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
-
the godfather
Re: GW pepp...?
nu har jag spelat 40k. tränat, ajjamänn!!!
se upp för mig, nu är jag het.
Det var du väl redan?the godfather skrev:nu har jag spelat 40k. tränat, ajjamänn!!!
- Jimmy Johansson
FUSK!the godfather skrev:nu har jag spelat 40k. tränat, ajjamänn!!!
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Peppar lite med god öl, måleri och lite spelande på Gast ikväll!
Re:
Ha jag har faktiskt vunnit mot Grey knights på turneringar!LillePer skrev:Sjukt att du hunnit med 100 matcher på turnering sen gk kom... Bra jobbat
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Sådär ja! Då var allt målat 
Har ni andra ångest, eller?
Har ni andra ångest, eller?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Jag tänkte ställa upp gubbarna i morgon, hoppas jag har 20 stormbolter terminators, annars har jag ångest!
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
räcker inte det med 16?Papa D skrev:Jag tänkte ställa upp gubbarna i morgon, hoppas jag har 20 stormbolter terminators, annars har jag ångest!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Nah även killarna med cyklon har stormbolter, efter som mina terminators varit DW e detta inte helt givet... Blir ett snabb besök till GW annars..
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Fyllemåla på Fredag?!? - Count me in!Papa D skrev:Nah även killarna med cyklon har stormbolter, efter som mina terminators varit DW e detta inte helt givet... Blir ett snabb besök till GW annars..