Summerfight 2014
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: Summerfight 2014
Ehurm... Så var det det där med mallen för oss som vill köpa/måla upp lite nytt och som det tar lite mer tid för 
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
- The Gretchin
Hur ser det ut med CAD/allies?
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
-
Michael Carl
Trevligt, min planerade lista funkar med mallen med lite smärre modifikationer. 
Nu skall jag bara hinna måla allt...
Nu skall jag bara hinna måla allt...
Mallen verkar köra tillsammans med subjektiv komp kommer det vara så eller?
(Anledningen jag frågar är att jag har för mig att det skulle vara en mall utan subkomp, iofs föredrar jag att subkomp appliceras)
(Anledningen jag frågar är att jag har för mig att det skulle vara en mall utan subkomp, iofs föredrar jag att subkomp appliceras)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Mallens tanke är att kombineras med subkomp men jag tror Kinnafolket (läs: banjospelande människor) tänkte använda den som en ren restriktionsmall. Vilket säkert är ok men inte felfritt.
Blir det ingen subkomp innebär det att jag kommer gå upp med handikappade nids mot fullfjädrade paladinbomber... Det låter inget vidare 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Mjo, subkomp på mallen känns inte alls dumt. Annars har jag lite snusk, eller rätt mycket snusk, som jag kan hitta på 
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Utan komp spelar jag nog nidz...Flogger skrev:Blir det ingen subkomp innebär det att jag kommer gå upp med handikappade nids mot fullfjädrade paladinbomber... Det låter inget vidare
Eller eldars med warlocks...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- The Gretchin
BumpThe Gretchin skrev:Hur ser det ut med CAD/allies?
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).