Summerfight 2014

Turneringar i Kinna

Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren

Joakim
Inlägg: 2058
Blev medlem: 19 apr 2009, 20:28

Re: Summerfight 2014

Inlägg av Joakim »

Skall checka med Putte en sak, sedan kommer 1 idag, det lovar jag.


leidstedt
Inlägg: 650
Blev medlem: 26 aug 2012, 00:47

Re: Summerfight 2014

Inlägg av leidstedt »

Jag är oftast inte den som klagar men jag har anmält mig men är inte med på förstasidan eller har fått det bekräftat via mail. Jag betalar nu och kommer på fredagkvällen. Hoppas att det är ok.

Användarvisningsbild
Boggalogg
Inlägg: 500
Blev medlem: 27 jan 2010, 08:31
Ort: Kinna
Kontakt:

Re: Summerfight 2014

Inlägg av Boggalogg »

leidstedt skrev:Jag är oftast inte den som klagar men jag har anmält mig men är inte med på förstasidan eller har fått det bekräftat via mail. Jag betalar nu och kommer på fredagkvällen. Hoppas att det är ok.
Det är lungt, det är bara jag som inte satt mig vid datorn och uppdaterat än. Snudd på omöjligt att lyckas ändra den aplånga förstaposten på telefon...

leidstedt
Inlägg: 650
Blev medlem: 26 aug 2012, 00:47

Re: Summerfight 2014

Inlägg av leidstedt »

Det är lungt, det är bara jag som inte satt mig vid datorn och uppdaterat än. Snudd på omöjligt att lyckas ändra den aplånga förstaposten på telefon...
Gött! Jag såg nu att jag har satt in 25 kr för lite då jag gärna vill ha frukost på lördagen. Får jag betala dessa på plats eller ska jag sätta in dem med?

patrik thoren
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 aug 2009, 15:53

Re: Summerfight 2014

Inlägg av patrik thoren »

OBS datum till list inskick framflyttat till ONSDAGEN den 13/8!!!

Ni som redan skickat in för självklart ändra era listor.

Med vänlig hälsning
Putte fortfarande på semester :mrgreen:

Spelbjörn
Inlägg: 59
Blev medlem: 21 sep 2013, 19:25

Re: Summerfight 2014

Inlägg av Spelbjörn »

Så, har jag förstått det rätt om ni då inför ett fordonsmaximum? Det blir då VÄLDIGT svårt att spela AS med era begränsningar då vi inte har så mycket andra alternativ än att ta fordon till våra units...

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Summerfight 2014

Inlägg av LillePer »

7 Fordon är väl ändå rätt ok? Du får ju ändå bara ha 3 Rhinos, 3 Immolators och 1 Exorcist? (om 3 st av transporterna är på icke troops då)

Användarvisningsbild
The Gretchin
Inlägg: 674
Blev medlem: 19 dec 2010, 11:04

Re: Summerfight 2014

Inlägg av The Gretchin »

Spelbjörn skrev:Så, har jag förstått det rätt om ni då inför ett fordonsmaximum? Det blir då VÄLDIGT svårt att spela AS med era begränsningar då vi inte har så mycket andra alternativ än att ta fordon till våra units...
20-manna blobb med präst är inte allt för dåligt ;)
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

Jonke
Inlägg: 578
Blev medlem: 06 maj 2012, 21:14

Re: Summerfight 2014

Inlägg av Jonke »

Om man vill spela en imperial armour-pryl, vem är det man ska skicka till för godkännande?

Skriv svar