Summerfight Missions

Turneringar i Kinna

Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren

Användarvisningsbild
Trulsante

Re: Summerfight Missions

Inlägg av Trulsante »

Jag älskar att HQ är scoring! Nu kan man släppa loss galenskaperna ordentligt... När kan man annars spela med Azeael, Belial, Ezekiel och Sammael samtidigt??? Pussar på M-Wolf!! Och en i Puttes ljumske!
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime

Användarvisningsbild
kombat

Inlägg av kombat »

Hade helt missat detta. Så Troops är inte scoring utan bara denial? Endast HQ är scoring? Hmm får nog fundera över listan lite om det är så, hmm lite knasigt...

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

kombat skrev:Hade helt missat detta. Så Troops är inte scoring utan bara denial? Endast HQ är scoring? Hmm får nog fundera över listan lite om det är så, hmm lite knasigt...
Kul.... Eller inte särskilt...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Trulsante

Inlägg av Trulsante »

Röde skrev:
kombat skrev:Hade helt missat detta. Så Troops är inte scoring utan bara denial? Endast HQ är scoring? Hmm får nog fundera över listan lite om det är så, hmm lite knasigt...
Det är ju skitbra att någon skakar om lite i gängse turneringsklimat! Don't hate it 'til you try it :)
- Optimus Prime

Användarvisningsbild
kombat

Inlägg av kombat »

nja konstigt behöver inte betyda roligt eller bra. Jag är lite tveksam om jag skall vara ärlig men kommer speltesta dem iaf. Nu har ju min lista jag har funderat på 4 st snabba HQ så jag är nog inte den som blir värst drabbad.
Senast redigerad av 1 kombat, redigerad totalt 18 gånger.

Användarvisningsbild
kombat

Inlägg av kombat »

hur är det med elite fast attack och heavy infantry är de denial som de är enligt regelboken eller tappar dem det?

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Trulsante skrev:
Röde skrev:
Det är ju skitbra att någon skakar om lite i gängse turneringsklimat! Don't hate it 'til you try it :)
Hate är ett alldeles för utslitet uttryck. I min ordbok sätts det ordet in i meningar som också innehåller förtryck, svält, etnisk rensning osv. Knappast i samma mening som figurspelsturnering. Och beträffande skaka om eller liknande i 40K turneringsscenen så har jag gjort min beskärda del. Att ifrågasätta ex. en sån sak som att troops inte skulle vara scoring är inte detsamma som att dissa en hel turnering eller dess upplägg i övrigt. Det kan vara så att jag själv tycker det är en dålig idé.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
LillePer

Summerfight Missions

Inlägg av LillePer »

@kombat
Som jag förstått det är endast HQ scoring och endast troops denial. (Men HQ är också denial misstänker jag, men det har inte skrivits ut.)

Användarvisningsbild
Trulsante

Inlägg av Trulsante »

Hate är ett alldeles för utslitet uttryck. I min ordbok sätts det ordet in i meningar som också innehåller förtryck, svält, etnisk rensning osv. Knappast i samma mening som figurspelsturnering. Och beträffande skaka om eller liknande i 40K turneringsscenen så har jag gjort min beskärda del. Att ifrågasätta ex. en sån sak som att troops inte skulle vara scoring är inte detsamma som att dissa en hel turnering eller dess upplägg i övrigt. Det kan vara så att jag själv tycker det är en dålig idé.[/quote]

Käre barn... Jaja, ska man bita ifrån kan man väl lika gärna göra det ordentligt.

Att tolka text och egentlig mening i forumsform på internet är ungefär lika svårt som att dansa om arkitektur. Jag tolkade aldrig det som att du var tveksam till upplägget, din formulering var mer av det "gnälliga" slaget. Tillochmed på gränsen till tyken. En kommentar som skulle kunna belönats med svaret: jamen åk inte på den turneringen då...

Hursom, du tycker det verkar knas, jag tycker det verkar skitkul! Hoppas vi syns i Kinna! Och du- haters gonna hate ;)
- Optimus Prime

Användarvisningsbild
Trulsante

Inlägg av Trulsante »

Trulsante skrev:Hate är ett alldeles för utslitet uttryck. I min ordbok sätts det ordet in i meningar som också innehåller förtryck, svält, etnisk rensning osv. Knappast i samma mening som figurspelsturnering. Och beträffande skaka om eller liknande i 40K turneringsscenen så har jag gjort min beskärda del. Att ifrågasätta ex. en sån sak som att troops inte skulle vara scoring är inte detsamma som att dissa en hel turnering eller dess upplägg i övrigt. Det kan vara så att jag själv tycker det är en dålig idé.
Käre barn... Jaja, ska man bita ifrån kan man väl lika gärna göra det ordentligt.

Att tolka text och egentlig mening i forumsform på internet är ungefär lika svårt som att dansa om arkitektur. Jag tolkade aldrig det som att du var tveksam till upplägget, din formulering var mer av det "gnälliga" slaget. Tillochmed på gränsen till tyken. En kommentar som skulle kunna belönats med svaret: jamen åk inte på den turneringen då...

Hursom, du tycker det verkar knas, jag tycker det verkar skitkul! Hoppas vi syns i Kinna! Och du- haters gonna hate ;)[/quote]
- Optimus Prime

Skriv svar