Listorna till Gamers Weekend 2013
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: Listorna till Gamers Weekend 2013
Drakar, Forgefiend, Maulerfiend och Defiler tror jag.
Spännande att läsa listorna och att så många tagit aegis med quad gun.. Varför tänkte inte jag på det? Nåväl.
Jag ser att space marines och chaos är dominerande. En enda orkslista och det är jag. Som nybörjare har jag valt en t-shirt arme, men jag spelar dom för att dom är coola. Ska bli intressant för det är min första turnering och jag kommer "nooba" mig igenom matcherna.
Nä skämt åsido, ser fram emot matcherna och väntar otåligt med var jag hamnar i kompen?
Nån som har nåt förslag?
Oscar Miranda - Orks.
Jag ser att space marines och chaos är dominerande. En enda orkslista och det är jag. Som nybörjare har jag valt en t-shirt arme, men jag spelar dom för att dom är coola. Ska bli intressant för det är min första turnering och jag kommer "nooba" mig igenom matcherna.
Nä skämt åsido, ser fram emot matcherna och väntar otåligt med var jag hamnar i kompen?
Nån som har nåt förslag?
Oscar Miranda - Orks.
Det blir eventuellt 1 eller 2 arrangörer som spelar också - båda kommer med orkskeiko76 skrev:En enda orkslista och det är jag...
Jag var sugen på orker och hade tom tränat med en llista men jag tyckte den inte gav tillräckligt med komp (enligt exempellistor) för att jag skulle våga köra dem
. Men jag är inte ledsen för mi Sm lista är riktigt kul (och svår) att spela med.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Råkade göre en enkel pdf av allt, hoppas allt stämmer (bara copy-paste + lite formatering av tabbar och radbrott). Reserverar mig mot felstavade namn och övrig formatering. Hade de asgott i kinna!
- Bilagor
-
- AL Kinna.pdf
- (794.28 KiB) Nerladdad 303 gånger
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Måtte min snäll chaos få hög komp den är ju jätte mycket snällare än allt annat 
Tror jag du överdriver lite!
Ens egen lista känns alltid mjukare än vad den upplevs av motståndaren.
skulle vara kul och se vad de listorna fick i komp.
Det får vi, på lördagkombat skrev:skulle vara kul och se vad de listorna fick i komp.
Jag är en av dem som skall kompa Alexander, Joakim och Pers listor och det skall jag börja med på tisdag, då jag först får deras kompning av alla. Det är nog vettigt att jag inte ser min komp så att jag är så neutral som möjligt. Men postas listorna här så kan jag lova att jag inte kan undvika att kolla min egen
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.