Jag hade en superlista, köpte gubbar och byggde och hade mig. Tills jag såg att HQ-enheter som ej tar upp slots är inte scoring. Hejdå command squads och framförallt mina ravenwing command squads. Men there's always a silver lining: man får se mig spela i mankini eller blöta, vita underkläder
Summerfight Missions
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: Summerfight Missions
Till arr's försvar har just detta diskuterats rätt flitigt i tråden, men du är nog inte den enda som blivit bränd ^^
Jag hade en superlista, köpte gubbar och byggde och hade mig. Tills jag såg att HQ-enheter som ej tar upp slots är inte scoring. Hejdå command squads och framförallt mina ravenwing command squads. Men there's always a silver lining: man får se mig spela i mankini eller blöta, vita underkläder
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
mm mankini... jag fick ju en när jag fyllde 40...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Ta med den Pär! Blir så äckligt med bajrand i vita underkläder 
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime