Rankingen uppdaterad
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Re: Rankingen uppdaterad
Uppdaterad igen. Nu bör allt släpande vara med. Fortfarande tre turneringar som är orapporterade dock, se gärna till att resultat från dessa skickas in:
Uppsala Hero Hammer
Uppsala
2011-08-14
Dubbelturnering Växjö
Växjö
2011-06-02
VÄS
Västerås Winter Bash
Västerås
2011-02-26
VÄS (Västerås)
Uppsala Hero Hammer
Uppsala
2011-08-14
Dubbelturnering Växjö
Växjö
2011-06-02
VÄS
Västerås Winter Bash
Västerås
2011-02-26
VÄS (Västerås)
Något måste ha blivit riktigt fel med inrapporteringen/rankinguppdateringen gällande RTO Open 2011, det inrapporterade resultatet är detsamma som från RTO 2010. Så samma resultat har används till två skilda turneringar, har Katarsis skickat in fel?
Resultatet från turneringen är ju här http://www.svenska40k.se/forum/viewtopi ... a&start=30
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Eh, det kan även vara jag som är en sopa...ska kolla upp det.
Prft! Aldrig!XecrNist skrev:har Katarsis skickat in fel?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Ehh klaga inte på RTO, jag hade ju en classy day som kom 1a på nycon och 3a på RTO som va samma dag... spelade RTO remote, med proxy och öronsnäcka...
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
När uppdateras rankingen med "rätt" RTO och Uppsala Hero Hammer? Vet att båda är inskickade.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Rankingen uppdaterad
Det finns ett flertal inskickade resultat och jag får erkänna att vi ligger lite efter med det administrativa. Jag ska se till att få det gjort, men lovar inte att det blir innan helgen.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Rankingen är nu uppdaterad med alla resultat som vi fått in: RTO, SSK, Västerås Summer Bash, Warpstorm 4 och Uppsala Hero Hammer.
Hej Joakim Slapp.
Är det så att du inte vill uppdatera rankingen med Fantasia för att du åker ut från topp 10 och har därmed lovat att stänga ner Svenska40k.se?
Med vänliga hälsningar
Daniel
Är det så att du inte vill uppdatera rankingen med Fantasia för att du åker ut från topp 10 och har därmed lovat att stänga ner Svenska40k.se?
Med vänliga hälsningar
Daniel
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
- speedfreek
Tycker att det ska dras ut på minst ett par veckor till...
Att Daniel och Linus sitter på helspänn är ju en ren bonus.
Att Daniel och Linus sitter på helspänn är ju en ren bonus.