Warpstorm 3 - Helsingborg 7-8:e Maj
Moderator: whistler
Re: Warpstorm 3 - Helsingborg 7-8:e Maj
(Skickade ett mail, ignorera det.)
Ah. Det gjorde att jag inte kunde vara med... Spelar man till kl. 20:30 på söndag är det svårt att vara i Bollnäs kl. 08:00 dagen efter. Eller på måndagen överhuvudtaget.
Satan.
Ah. Det gjorde att jag inte kunde vara med... Spelar man till kl. 20:30 på söndag är det svårt att vara i Bollnäs kl. 08:00 dagen efter. Eller på måndagen överhuvudtaget.
Satan.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Hur ser det ut för Grey knights att deltaga? finns ju en test komp lista släppt nu.
Stryk nr. 14, Linus Widner. Jag kommer inte kunna resa de drygt 100 milen enkel resa på mindre än 12 timmar...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Tråkigt, men will do. Vi hinner inte ändra på något till denna turneringen tyvärr, men du har skapat en fråga som som vi måste titta på till nästa gång. Är det att föredra av er deltagare att köra 4+2 matcher istället för tre per dag?Serpent skrev:Stryk nr. 14, Linus Widner. Jag kommer inte kunna resa de drygt 100 milen enkel resa på mindre än 12 timmar...
Stop pointing those flashlights at me! They tickle!
För att det skall vara rättvist så kan vi inte gå med på det innan GK är med i den officiella kompen, men vi kan gå med på det ifall den dyker upp senast dagen innan turneringen. Mitt råd är att ni som vill spela GK skickar in en armélista på en annan armé just in case, men skriver i mejlet att ni siktar på att köra GK. Vi måste dock ha in GK-armélistan med komputräkningen senast dagen innan isf, och helst inte så jättesent för att vi skall hinna gå igenom den.Mr_riot skrev:Hur ser det ut för Grey knights att deltaga? finns ju en test komp lista släppt nu.
Stop pointing those flashlights at me! They tickle!
Om det är en tvådagars turnering så är det nog att föredra med fem matcher...whistler skrev:Tråkigt, men will do. Vi hinner inte ändra på något till denna turneringen tyvärr, men du har skapat en fråga som som vi måste titta på till nästa gång. Är det att föredra av er deltagare att köra 4+2 matcher istället för tre per dag?Serpent skrev:Stryk nr. 14, Linus Widner. Jag kommer inte kunna resa de drygt 100 milen enkel resa på mindre än 12 timmar...
Å andra sidan så är det coolt med 3+3 matcher. Det är faktiskt inga andra som har sådana turneringar så även om jag älskar Linus
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Jag håller med egge här. Om jag hade jobbat i Göteborg med omnejd hade jag lätt åkt på Warpstorm, och gärna spelat 3+3 matcher. Ett superupplägg - men bara för dem som bor i södra delen av landet.
En turnering för 40 personer i Helsingborg ska inte behöva bry sig om en person i Hälsingeskogarna kan vara med eller inte. Vi får väl fixa våra egna turneringar också.
En turnering för 40 personer i Helsingborg ska inte behöva bry sig om en person i Hälsingeskogarna kan vara med eller inte. Vi får väl fixa våra egna turneringar också.
Det normala är att man spelar 5 matcher under lördag till söndag. Men just därför är det extra kul att det finns en turnering som erbjuder 6 stycken så kör på det! 
Hej jag måste tyvär lämna återbud..... 
//Christer Kostet
//Christer Kostet
Chaos is my life!
Kill them all!
Blood for the blood god!

Kill them all!
Blood for the blood god!
-
Jocke Rapp
- Site Admin