Icon of wrath

Behöver du någon specifik liten del och tror dina medmänniskor kan hjälpa till? Tigg här!

Moderator: Katarsis

Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Icon of wrath

Inlägg av Elevatorlake »

Någon som har en icon eller banner av khorne eller chaos som ni inte behöver? Jag behöver en till mina berzerkers. Jag har en modell som ska bära och eventuellt pinne men inte själva icon eller banner. Inte så noga om det är 40k eller aos, aos ser oftast bättre ut numera när det gäller sånt.

Är även vara intresserad av andra bitz (och modeller, för den delen...) till world eaters, framförallt från forgeworld om du har sådana du vill bli av med :) Just ja, och world eaters-tärningarna, oh tärningarna som tyvärr inte går att köpa längre :(
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Användarvisningsbild
Lottomannen
Inlägg: 1367
Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48

Re: Icon of wrath

Inlägg av Lottomannen »

Jag har både khorne-ikonen och bloodletter-baneret om du vill ha.

Om du mot förmodan har en av de "arm som håller i pinnen" över så hugger jag gärna den, annars är de dina för karma.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Icon of wrath

Inlägg av Elevatorlake »

Lottomannen skrev:Jag har både khorne-ikonen och bloodletter-baneret om du vill ha.

Om du mot förmodan har en av de "arm som håller i pinnen" över så hugger jag gärna den, annars är de dina för karma.
Det var generöst, tack så mycket! :) Jag tar gärna bloodletter-bannern. Tyvärr har jag inte armen som håller i den då jag inte ha något av kitten, jag har tänkt använda den till en helt annan modell.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Användarvisningsbild
Lottomannen
Inlägg: 1367
Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48

Re: Icon of wrath

Inlägg av Lottomannen »

Det fixar vi. PM'a adress i vanlig ordning :)
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Skriv svar