Jag är 25 år gammal från centrala skåne och bor nu i eslöv med fru och barn. Jag har hållt på med 40k i ca 12 år just, dvs nästan halva livet! Jag har kört både IG, BA och SM och funderar på att skapa allies i form av Tau (Länge leve 6ed!).
Anledningen till att jag först nu hittar ett svenskt forum är för att jag inte tänker på att söka efter svenska... Google hjälpte lämpligt nog till.
Just nu går min hobby på lite halvfart då jag jobbar på annan ort samt har svårt att hitta en förening jag trivs med här nere. Den förra jag var medlem i var väldigt lokal pga. läget, och den snabba uppfattning jag har av de i Skåne är att de är mycket mer tävlingsinriktade.
Därav spelar jag inte så mycket som jag vill (så om någon från skåne som gillar att spela för att det är kul så skriv gärna, jag är svältfödd...) men jag målar desto mer. Därav har jag fått tid att förfina min teknik!
Jag har nyligen börjat med en ny armé, en SM-styrka. Jag har spelat IG i 9 år, och ville tillbaka till mina rötter lite grann, så jag skapade en armé som är successors till Iron Hands. Mest för att sticka ut lite.
Dåså, om ni skall kunna döma mig, så måste ni se bilder. Det är en del bilder, så är ni förvarnade iaf!
Först, min dreadnought:
Därefter min razorback som förutom målades hade en rätt lång byggnadstid:
Innan färg:
Efter:
Min LS Storm (Älskar modellen, vet inte om den är värd att spela med)
Ett par från mitt command squad/hounor guard:
Min rhino:
Det var vad jag hade för tillfället... Jag har ett par saker till under kniven samt ett par under penseln, en del är dock lååååånga projekt. Flera saker är dock uppdaterade sen bilderna på de, och jag ska försöka få nya bra bilder på de saker som är fixade.
Om ni har någon kritik gällande dem så skriv gärna! Man kan alltid bli bättre! Nu ska jag fortsätta luska på detta forum!