En saga om fyra, öh fem? jag menar sex jäkligt sköna arméer!
En saga om fyra, öh fem? jag menar sex jäkligt sköna arméer!
Nu jäklar börjar det! Vi är ett gäng Gastare som ska dra igång en "Tale of X armies" under vårkanten. Men jag valde diktatoriskt att kalla det en saga, för det lät mycket fränare...
Vi började som ett gäng på fyra men blev snabbt fler, just nu är vi sex stycken som är med och ska fixa armeér under året, fler kanske sluter upp efter hand? Men hursomhelst så är siktet för en del utav oss Gothcon 2014 då det ska mysas med nyskapade hobbyprojekt.
Alla får själva skriva om sina tankar osv. men för tillfället är fördelningen enligt följande:
bolterochkniv(Elias): Eldar
Olof: Nurgle Marines+Nurgle Demoner
Flygmaskin(Utter): Knasiga mekaniserade Chaos+IG
LillePer: Dvärgar(nu jävlar!)
Kirby: Dark Eldar tema "jokern"
Asplund: Exodites eldarer
Detta kommer agera som en samlingstråd för våra fräcka alster som vi vill dela med oss med, det kommer kanske bjudas på flufftexter, mäktiga battlereports när vi spelar våra små nymålade styrkor mot varandra eller vad vi nu tycker passar in.
Vår första deadline är i mitten på februari då vi ska försöka ha målat upp 500p till våra enskilda arméer.
Stay tuned...
Vi började som ett gäng på fyra men blev snabbt fler, just nu är vi sex stycken som är med och ska fixa armeér under året, fler kanske sluter upp efter hand? Men hursomhelst så är siktet för en del utav oss Gothcon 2014 då det ska mysas med nyskapade hobbyprojekt.
Alla får själva skriva om sina tankar osv. men för tillfället är fördelningen enligt följande:
bolterochkniv(Elias): Eldar
Olof: Nurgle Marines+Nurgle Demoner
Flygmaskin(Utter): Knasiga mekaniserade Chaos+IG
LillePer: Dvärgar(nu jävlar!)
Kirby: Dark Eldar tema "jokern"
Asplund: Exodites eldarer
Detta kommer agera som en samlingstråd för våra fräcka alster som vi vill dela med oss med, det kommer kanske bjudas på flufftexter, mäktiga battlereports när vi spelar våra små nymålade styrkor mot varandra eller vad vi nu tycker passar in.
Vår första deadline är i mitten på februari då vi ska försöka ha målat upp 500p till våra enskilda arméer.
Stay tuned...
Re: En saga om fyra, öh fem? jag menar sex jäkligt sköna arm
Roligt!! Ska bli kul att följa!
Coolt med squats! och ödleryttareldar! 
-
katzenjammer
Jag vill vara med!
Edit: det vill jag inte alls, jag hade aldrig hunnit.
Edit: det vill jag inte alls, jag hade aldrig hunnit.
Flesh is a design fault
najs, ännu en ball blogg att följa!
Nu vill jag se dina dvärgar bli färdiga på riktigt! 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Flygmaskin
Det vill vi alla, men Per sitter bara och petar i sin låda med Eldar och demonen. Han är en dumskalle!Flogger skrev:Nu vill jag se dina dvärgar bli färdiga på riktigt!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Människomat, till exempel spannmål.
- Lottomannen
Detta skall bli spännande att följa!
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Re: Sv: En saga om fyra, öh fem? jag menar sex jäkligt sköna
Så rätt person får credit ska jag posta en sneak peak på ödleryttare.
Jag har varit sugen på Eldarer sen innan några i sagan föddes. Men lusten dog när deras skimmers kom.
Men för några år sedan startade Utter ett sidoprojekt. Som den smarta jäkeln kringgick båtarna i!
Efter det runnit ut i sanden köpte jag av han det han påbörjat för priset av en öl per modell i hans Gast Master lista.
Sedan har jag huggit passande Eldarmodeller jag hittat begagnat, så listan kommer bli lite märklig.
Men nu, sneak peak!

Jag har varit sugen på Eldarer sen innan några i sagan föddes. Men lusten dog när deras skimmers kom.
Men för några år sedan startade Utter ett sidoprojekt. Som den smarta jäkeln kringgick båtarna i!
Efter det runnit ut i sanden köpte jag av han det han påbörjat för priset av en öl per modell i hans Gast Master lista.
Sedan har jag huggit passande Eldarmodeller jag hittat begagnat, så listan kommer bli lite märklig.
Men nu, sneak peak!

det där kommer bli grymt, Asplund.
Är det till det här projektet du skulle ha modellerna du köpte av mig?
Är det till det här projektet du skulle ha modellerna du köpte av mig?