Snyggt färgschema som håller ihop alla knektar. Fräck free hand. Det får bli en golfapplåd på det.
Rödes tråd...
Re: Rödes tråd...
Får nog använda ett engelskt ord. Outstanding!
Snyggt färgschema som håller ihop alla knektar. Fräck free hand. Det får bli en golfapplåd på det.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Bugar...RUNE skrev:Får nog använda ett engelskt ord. Outstanding!![]()
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Då har jag börjat pilla lite med ett Ultra Marine Kill Team då rå...

Första smurfen att få andra och tredje lagret blått. Hoppas ni gillar honom. Det kommer lite uppdateringar vad det lider.
Mitt Death Guard Kill Team står lite på paus då jag inte riktigt kan bestämma mig för hur jag ska utrusta dem... Och så vill jag ju måla Space Wolves och Imperial Fists och...

Första smurfen att få andra och tredje lagret blått. Hoppas ni gillar honom. Det kommer lite uppdateringar vad det lider.
Mitt Death Guard Kill Team står lite på paus då jag inte riktigt kan bestämma mig för hur jag ska utrusta dem... Och så vill jag ju måla Space Wolves och Imperial Fists och...
Snyggt! Ultras känns ju alltid rätt faktiskt.
Målade figurer / omålade figurer. 102/276
[950] måla upp 2K Astra Militarum
[ ] Måla upp minst 2K marines till Legion VI 30k
[ ] åka på minst 1 turnering
[ ] måla upp 1k till XIIIth 30k
[1] måla 3 Primarker/Karaktärer till 30k
Klassisk smurf! Nice. Och på ett rent personligt plan så gillar jag guldfärg på kanterna snarare än den klassiskt signalgula. Ger inget hallick intryck och det blir mer lågmält.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Bara baskanten kvar. Väntar med squad markings för att se om de blir fler än jag tänkt...

Då var medlem nummer 2 målad...

Squadmarkings kommer när hela Kill Team-et är målat.
Får se om jag ev. målar upp en Commander också eller om jag sparar det till senare...

Squadmarkings kommer när hela Kill Team-et är målat.
Får se om jag ev. målar upp en Commander också eller om jag sparar det till senare...
Tack alla ni som röstade fram mina Knights till "Best painted" på DefCon. Nu står den lilla "plaketten" intill den från TTT 2014. Det känns bra. Tack som fan!
Grattis till en värdig vinnare, utan att sett övriga 
Målade figurer / omålade figurer. 102/276