Rödes tråd...
Re: Rödes tråd...
Och i födelsedagspresent till mig själv blev det en ny Knight. Egentligen bara för att komma åt laserbössan och en missilepod till. Hurra vad gammal jag är...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Grattis! Må din färg aldrig torka och ditt gråa berg krympa.Röde skrev:Och i födelsedagspresent till mig själv blev det en ny Knight. Egentligen bara för att komma åt laserbössan och en missilepod till. Hurra vad gammal jag är...
Hurra!!!
PS. Bästa delen med att bli äldre är att få köpa sina egna presenter. Inga jävla fulslipsar eller menlösa sällskapsspel. DS.
Supersnygga! Gillar dem verkligen!
Grymt snygga! 
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Jättefina!
Jag har sett hinkvis med Knights, allt för många stannar innan det lilla extra som gör modellen personlig läggs på..
Runorna är verkligen grädde på moset! Dels knyter de modellerna till din armé, dels så blir jag nyfiken på vad de står, vad för historia de berättar, vad Knightsen har gjort för att få dem skrivna.... Modeller som berättar en story är alltid rätt!
Jag har sett hinkvis med Knights, allt för många stannar innan det lilla extra som gör modellen personlig läggs på..
Runorna är verkligen grädde på moset! Dels knyter de modellerna till din armé, dels så blir jag nyfiken på vad de står, vad för historia de berättar, vad Knightsen har gjort för att få dem skrivna.... Modeller som berättar en story är alltid rätt!