Det var så lite...Kaptenen skrev:Nördporr!!
Rödes tråd...
Re: Rödes tråd...
Tackar. Har du kollat några sidor bakåt och sett mina Primaris?Flogger skrev:Shit vad läckert Röde!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Röde skrev:Tackar. Har du kollat några sidor bakåt och sett mina Primaris?Flogger skrev:Shit vad läckert Röde!
Självklart! Himla fina! Älskar ju brunt! Dock gör du en mycket cleanare brun än jag
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Då var första laddningen Necromunda-dörrar färdig.

Låter lite Marines utforska den nya terrängen.

Jag tycker dörrarna funkar utmärkt och tillför lite extra känsla.

Som den uppmärksamma kanske lägger märke till så gar jag slipat ner dörrarna för att de ska passa i Zond Mortalis.

Håller på att klura på lite touch ups på zonen och om jag ska våga testa GWs nya lackspray...

Hoppas ni gillar vad jag fått till hittills.

Containrarna får snart sällskap av barrikader mm.

Här sitter jag och fixar och donar... Skönt med hobbyrum...

Låter lite Marines utforska den nya terrängen.

Jag tycker dörrarna funkar utmärkt och tillför lite extra känsla.

Som den uppmärksamma kanske lägger märke till så gar jag slipat ner dörrarna för att de ska passa i Zond Mortalis.

Håller på att klura på lite touch ups på zonen och om jag ska våga testa GWs nya lackspray...

Hoppas ni gillar vad jag fått till hittills.

Containrarna får snart sällskap av barrikader mm.

Här sitter jag och fixar och donar... Skönt med hobbyrum...

Snygg terräng! Det är precis sådan terräng jag vill spela på. Inte på planet "CD-fodral" eller Planet "Målad äggkartong".
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Tomten, i form av min underbara dotter, tittade in på morgonen...

God Jul på er....

God Jul på er....
Är i färd med att byta huvuden på mina tre kvarvarande Knights. De ska temas som Tor, Odin och Frej. Frågan är vem som ska ha vilket huvud. Jag tror att jag är inne på, från vänster, Frej, Tor och så Odin. Tankar?