Rödes tråd...
Re: Rödes tråd...
Ser riktigt bra ut! Blir en grym smygattackare 
härliga highlights, som dett sades innan, tycker svart är svårt at få till men den här hamnar direkt i inspirationsmappen, inför mina framtida Pre heresy dark angels
http://icantpaint40k.blogspot.se/
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
Som vanligt grymt fint. Washar du efter eller innan edgen?
Om det är edge highlights du menar så är det före.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- stormshaft
Ruskigt cool. 
Gillar löven på hjälmen, riktigt snygg kontrast mot den mörka rustningen. Sweeeeeeeeet.
Gillar löven på hjälmen, riktigt snygg kontrast mot den mörka rustningen. Sweeeeeeeeet.
Inget målat på länge, meeeen....
Igår och idag har jag införskaffat 2st 4 facks Kallax-hyllor från IKEA och 8st hjul som höjer möblerna 11cm. Hjulen pallar 70kg st. Till detta har jag köpt en 19mm MDF-skiva 122×220cm. Nu står limmet mellan möbel och hjulfästena och torkar...
Tror det kommer bli ett bra flyttbart spel och målarbord. Ska bli så j*vla skönt med ett eget hobbyrum så grejerna kan stå framme... Lyllo mig.
Igår och idag har jag införskaffat 2st 4 facks Kallax-hyllor från IKEA och 8st hjul som höjer möblerna 11cm. Hjulen pallar 70kg st. Till detta har jag köpt en 19mm MDF-skiva 122×220cm. Nu står limmet mellan möbel och hjulfästena och torkar...
Tror det kommer bli ett bra flyttbart spel och målarbord. Ska bli så j*vla skönt med ett eget hobbyrum så grejerna kan stå framme... Lyllo mig.
Gött!!
Är det 2x2 fack, så helt kvadratiska Kallaxar? Försöker se det framför mig..
Yupp. Tar nog en bild sen...Kaptenen skrev:Gött!!