Rödes tråd...
Re: Rödes tråd...
27 av dem har fått en drybrush och en wash under kvällen. 10 kvar... får nog bli imorgon...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Kan inte uttala mig om listan men jag ser fram emot o se färg på dina marines!!
Batchmålat upp till den här nivån...

Nu blir det nog ögon och metall-lager 2. Efter det kan det kanske bli squadvis målning till färdiga... kanske. Bstch är inte kul men man får mycket gjort...
Stort Tack till bitzfolket...

Nu blir det nog ögon och metall-lager 2. Efter det kan det kanske bli squadvis målning till färdiga... kanske. Bstch är inte kul men man får mycket gjort...
Stort Tack till bitzfolket...
Hann lägga isblå och en wash på samtliga ögon innan det blev kväller...
Är imponerad över att ni orkar göra så många samtidigt steg för steg :)
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Tack. Nästa steg blev att jämna till det svarta runt alla ögon. Sen ska de vita blänken dit i ögonen... Känner att jag skjuter fram gränsen för att måla färdigt enskilda modeller och batchar på... Vilket iofs blir effektivt men inte så inspirerande och särskilt roligt för er att titta på.Leffegnu skrev:Är imponerad över att ni orkar göra så många samtidigt steg för steg
"Viktiga" är nog att göra vad som passar en själv :>
Är inte twitch och någon stream-donation via detta forumet direkt haha :p
Är inte twitch och någon stream-donation via detta forumet direkt haha :p
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
Första kråkan färdig.

Helt ok standard tänker jag. Hoppas ni gillar dem.
Beträffande färgschemat så är det farligt nära mitt första Space Marine Chapter för femton år sedan.

Helt ok standard tänker jag. Hoppas ni gillar dem.
Beträffande färgschemat så är det farligt nära mitt första Space Marine Chapter för femton år sedan.
Rödes tråd...
Han e lite sne... 
Ser grymt bra ut det där. Svart är den svåraste "färgen" att få bra imho. Det där är riktigt stiligt.
Ser grymt bra ut det där. Svart är den svåraste "färgen" att få bra imho. Det där är riktigt stiligt.