Davids Flesh tearers-logg
- speedfreek
Re: Davids Flesh tearers-logg
Han kanske skrivit den själv?
- theWatchman
Jag har gjort ett eget codex som heter Blood Wolves... Det är nu mer det bästa codexet med Thunder blood wolves med feel no pain och furious charge för halva poängkostnaden av thunderwolves. Jag passade även på att sänka kostnaden för meltagun...
Nice! Skicka en kopia till mig så ser jag till att codexen blir godkänd på GothCon.
- theWatchman
Fixar de!Argos skrev:Nice! Skicka en kopia till mig så ser jag till att codexen blir godkänd på GothCon.
kanske ska damma av min blood wolves..
Kan ni godkänna mitt Blood eldar codex åxå.. fortune på TH&SH-minators with FNP.... känns lockande =)
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Dina blood eldar saknar något väldigt viktigt för att kunna bli godkända... Wolves.Papa D skrev:Kan ni godkänna mitt Blood eldar codex åxå.. fortune på TH&SH-minators with FNP.... känns lockande =)
/D
mina wolf guards då? De är precis som ig men alla gubbar har SW stats, utrustning och regler, de kostar fortfarande som guards dock.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
- theWatchman
fan va fusk... Ska göra sånna oxå fast alla ska ha p-fist o storm shield.Nefrums skrev:mina wolf guards då? De är precis som ig men alla gubbar har SW stats, utrustning och regler, de kostar fortfarande som guards dock.
- speedfreek
Det bästa är att det var David som började...