va han sa..Röde skrev:\0/
mäkta imponerande att du orkat tröska på genom hela projektet.
va han sa..Röde skrev:\0/
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
bolterochkniv skrev:som en verkställande direktör! hatten av till dej och det här mäktiga projektet!
Röde skrev:\0/
Tack!L3go skrev:va han sa..
mäkta imponerande att du orkat tröska på genom hela projektet.
Tack! Jo det hade varit roligt om du kom dit. Jag har ju inte den blekaste aning om vilka riktiga namn som döljer sig bakom alla alias här, men jag hoppas att stöta på några jag varit i kontakt med här på forumet.Flogger skrev:Helt fantastiskt! Sjukt skoj att se allting färdigt!
Nästan så man måste åka på Gamers Weekend nu så man kan få spela mot det där! Hoppas du tar med dig din prime, fortfarande min favoritmodell
Och tänk att få bli tackad i ett oscarstal.. jag blir nästan lite generad.. inte ska väl jag..ja, jo det var så lite...tack tack..
Tack! Joo.. kör på! Kul om du kan vara med!katzenjammer skrev:Det är riktigt bra jobbat, både takten och kvaliten. En av de roligaste bloggarna att följa tycker jag, och strålande med lite bilder från det gångna året samt de färdiga 4000poängen.
Det värsta är att jag tänkte hoppa gamers weekend för att slippa målarstressen. Men det vetifan om jag inte måste försöka hinna få ihop 1850p nu...
Jag siktar på 2000p till nästa år. Vilket borde gå toklätt. Jag har en 735p Harridan som ligger i lådan, och om GW kör enligt nuvarande trend så kommer det något stort och läskigt till nya boken i Januari också.Jörgen skrev:Onekligen mäktig bild med alla figurer uppställda, men det blir väl att starta minst 4000p till nu i januari
Tack! Jo någon sorts tyranidig terräng ska göras, men till nya boken kommer får udda sidoporjekt stå på stand by. Det kanske kommer en slajmig tyranid defense-line med anti-air slem kanoner? Då vill jag inte ha lagt tid på att bygga något annat.Lottomannen skrev:Så jäkla häftigt! Din hastighet är en stor inspiration för en slömålare som jag, och vackert blir det också! Nu ser vi fram emot spelbrädet med massor av slimefloder och svampskogar!
Tack!!Ismeno skrev: Har varit riktigt roligt att följa detta projekt. (Och det kommer väl kanske mer nu när ny Codex lutar bakom hörnet;)) Ett mycket genomtänkt och väl utfört projekt. Gillar verkligen färgvalet och att du tog dog tid att modda gubbarna såpass mycket trots att det är en så stor armé. Som de rika och berömda brukar säga; Top notch!