Kabal of the Obsidian rose
Re: Kabal of the Obsidian rose
Tack!
Eftersom onda saker i 40k måste vara kaotiska så vill jag inte ha samma symbol på båda sidor av seglet.
Eftersom onda saker i 40k måste vara kaotiska så vill jag inte ha samma symbol på båda sidor av seglet.
Snyggt! 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- speedfreek
Lite fler wychar. Jag är iofs tveksamt till hur vettiga de är som något annat är fordonsjägare i 6th ed, men de ger lite variation.

Och en Hekatrix med agoniser:

Med dessa wychar målade har jag nu en åtta. Jag skall nog lägga till en eller två till. Från början hade jag tänkt mig att ha några wychvapen också, men de känns som om de kommer att bli utskjutna i sjätte. Jag får fundera lite på det...

Och en Hekatrix med agoniser:

Med dessa wychar målade har jag nu en åtta. Jag skall nog lägga till en eller två till. Från början hade jag tänkt mig att ha några wychvapen också, men de känns som om de kommer att bli utskjutna i sjätte. Jag får fundera lite på det...

Jätte snygga! Ett nät kan ju vara bra att ha fortfarande. Så kanske dem kan binda upp något jobbigt någon tur iallafall.
Tack. Jag funderade på ett nät, men i och med att det måste vara i bas för att få effekt vill det stå långt fram vid chargen. Och står det långt fram vid chargen riskerar det att dö på overwatch.
Stå lagom i mitten och pile'a den i bas och sen måste ju fienden också pilea in it nätet
Klar med en Haemonculus. Jag hade en rätt bra bild av hur jag hade tänkt mig den, men efter att ha läst den nya fluffen om dem så visade det sig att de brukar sväva runt. Så det blev till att tänka om lite. Men det bidde bra till slut. Saken han håller i handen är en Shattershard, vilket skall se ut som en liten bit av en krossad spegel.

Sen passade jag på att måla upp en wych med Shardnet och Impaler när jag ändå höll på. Jag får väl testa och se hur den fungerar.

Sen passade jag på att måla upp en wych med Shardnet och Impaler när jag ändå höll på. Jag får väl testa och se hur den fungerar.

- speedfreek
Kabal of the Obsidian rose
Gillar att Haemonculin är så pass enkel och ändå tydlig.
Och du har ju den bästa överkroppen till honom också...
Och du har ju den bästa överkroppen till honom också...