Såg framför mig 2 Liktors som sitter på ett Cafe och tar en kopp choklad och lussekatt.Röde skrev:Välj nu något som funkar med ex. glögg och pepparkakor, lugn och ro. Det är du värd.
Captains Corner
Re: Captains Corner
***: Oh, Ultra marines. Men de får väl inte ha så många heavy weapons i devestatorn.
Me: Nää, kör Space Wolf.
***:Ohh, så du kör Space Marines i vanliga fall.
Me: Aldrig kört SM förutom första matchen när jag provade spelet.
Me: Nää, kör Space Wolf.
***:Ohh, så du kör Space Marines i vanliga fall.
Me: Aldrig kört SM förutom första matchen när jag provade spelet.
Tack!Iambroborn skrev:Du är som vanligt ett föredöme Kapten! Själv sitter jag och stönar över att ha 13Quinns kvar att måla
13 krigare.. you can do it!
Om det hade varit ett helt korrekt citat så...Nurgle skrev:Som gammal katneholmspåg har jag självklart hans autograf från kommunpampstiden. Bara säga till så gräver jag fram den, så kan du ha den ovanför målarstudionKaptenen skrev: "Den som är satt i målarskuld är icke fri" - Göran Persson
Newyn skrev:Såg framför mig 2 Liktors som sitter på ett Cafe och tar en kopp choklad och lussekatt.Röde skrev:Välj nu något som funkar med ex. glögg och pepparkakor, lugn och ro. Det är du värd.

Kompis för skala
WIP

NilssonHarHund skrev:Söt jycke!
Snäll och söt, bits bara när han är hungrig, trött, nyvaken, i närheten av någon eller när han känner för det. Rumsren. Håller brevbäraren borta.Röde skrev:-Dös jår dögg bajt?
Han blev minsann klar redan ikväll, det trodde jag inte tidigare idag!
Lictor

Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Tack!Serpent skrev:En variant på Asplunds Deathleaperhund. Snyggers!
I den ständiga jakten på balans mellan jobb, familj, sysslor och hobbytid så har jag nog lagt lite för mycket tid med penslarna på sista tiden, speciellt när jag plöjde igenom arméboxen. Jag kom efter med lite annat som nog borde gjorts istället.
Nytt försök: 1 wound i veckan färdigmålat.
Ingen batchmålning, 1 gubbe i taget, precis så som jag tycker det är roligast att måla.
Det kan vara en lagom takt för mig att för att ha en bra balans just nu!
Jag har fortfarande köpstopp och ett omålat berg, så nu har jag tagit upp ett annat sovande projekt.
Det här gamla fluffet, från WD145 (Januari 1992) gillar jag:

Det öppnar upp till att vad som helst kan vara en kultist, inte bara Genestealerhybrider.
En gång köpte jag en box Plaugemonks, de har ju kåpor och huvor, med syftet att måla upp alla 20 till Kultister och spela dem som Hormagaunts.
Jag målade upp 6 stycken, sen kom något annat emellan och Kultisterna ställde sig långt bak i målarkön igen.
Nu i veckan blev den 7e medlemmen klar, han ser ut som en ledare med sin bok i handen.

Goddag, vi vill berätta lite om The Hive Mind. Har du funnit lyckan?
De ser inte alls ut som Kultister brukar, och de är människoliknande råttor utan svansar, men jag tycker om dem.
De är söta och jag ska måla klart alla 20, som jag tänkte när jag en gång köpte dem.
Ball! Att återanvända gammalt fluff ger guldstjärna!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fräsig grön-lsyande färg ni fått till, är det "vanliga gw" färger eller något annat magiskt i den mixen? :)
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
"Mind slaves"?? Wow... Det är riktigt gammal Advanced-Space-Crusade-nostalgi, det.. 
Så länge man tycker själva målningen är kul är det inte tempot som räknas.. Köpstopp låter klokt dock.
Så länge man tycker själva målningen är kul är det inte tempot som räknas.. Köpstopp låter klokt dock.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!