The Harlequins - Måla sin första 100% klara armé
Re: The Harlequins - Måla sin första 100% klara armé
Skön pose och läckra tygbitar!
- stormshaft
+1frigobben skrev:Skön pose och läckra tygbitar!
Riktigt fint greenstuffarbete.
Nice!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Riktigt snice pose !
Vill med lära mig hantera grönt fluff som ni :>
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
-
Iambroborn
Tycker inte att jag är så värst duktig själv, men sitter man med modelleringsverktyget tillräckligt länge och petar så lägger det sig någorlunda rätt tillslutLeffegnu skrev:Riktigt snice pose !
Tack alla för era fina komplimanger
Idag fick jag den sista pusselbiten på posten. En launcher till honom. Ska bara integrera den lite snyggt med mer GS och sedan ev gå över modellen med mer finlir och mer fil. Kommentarer mottages gärna

Mycket fin!
Kör man med 3st av GWs så blir de rätt stela och för lika... Snygg variant på Shadowseern!
Kör man med 3st av GWs så blir de rätt stela och för lika... Snygg variant på Shadowseern!
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
-
Iambroborn
Tack! Kul att höra från Mr Quin himselfbenmannen skrev:Mycket fin!
Lyckades även snipra några av dessa förbannat svåra-att-få-tag-i-caresser på bitsandkits.uk. Så snart ska det byggas lite till
3 x HARLEQUIN TROUPE SHURKIEN PISTOL A
3 x HARLEQUIN TROUPE SHURIKEN PISTOL B
1 x HARLEQUIN TROUPE HARLEQUINS CARESS A
1 x HARLEQUIN TROUPE HARLEQUINS CARESS B
Stiligt!
Blivit inspirerad av denna blog att konvertera ihop en liten Harlie-arme av alla wyches som bara ligger och tar plats i lådan.
Blivit inspirerad av denna blog att konvertera ihop en liten Harlie-arme av alla wyches som bara ligger och tar plats i lådan.
Får en fråga hur ni blandar det gröna?
Menar är det 50/50 eller vad föredrar ni för att kunna arbeta fram så som ni gjort ovan?
Har nämligen hört (från typ 3e handskälla så trovädigheten är kanske tveksam) att det ska blandas olika för att på så sätt få olika verkan beroende på vad en vill ha gjort så att säga.
Menar är det 50/50 eller vad föredrar ni för att kunna arbeta fram så som ni gjort ovan?
Har nämligen hört (från typ 3e handskälla så trovädigheten är kanske tveksam) att det ska blandas olika för att på så sätt få olika verkan beroende på vad en vill ha gjort så att säga.
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
Jag har faktiskt spelat en hel del Wyches som allierade till mina Harlequins med framgång. Några nakna 5or wyches som tar objektiv bara. Harlequins behöver lite enheter som kan sitta i skydd och inte göra nånting, och de är obsec vilket är fint ibland.Molgorain skrev:Stiligt!
De gåt att måla upp fint i Harlequintema... Och kan ledas av en Archon med portal som droppar in med Harlies i en Fast Attack Raider eller en Starweaver.
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++