benmannen skrev:
Benmannens grottor innehåller många hemliga gömmor
Framför allt verkar de så stora för att kunna innehålla alla arméer du plockar fram, vet inte om jag skulle våga gå ner i dem för man blir ju rädd att man ska gå vilse därnere, aldrig hitta ut och sluta med att ens benbitar blir en del av hans nästa projekt!
Är riktigt nyfiken på vad det är för Sd.Kfs modell som de åker i?
benmannen skrev:
Benmannens grottor innehåller många hemliga gömmor
Framför allt verkar de så stora för att kunna innehålla alla arméer du plockar fram, vet inte om jag skulle våga gå ner i dem för man blir ju rädd att man ska gå vilse därnere, aldrig hitta ut och sluta med att ens benbitar blir en del av hans nästa projekt!
Är riktigt nyfiken på vad det är för Sd.Kfs modell som de åker i?
Jepp! Mer kommer nedan ur gömmorna.
"Sd.Kfs", menar du den tyska halftracken? Jag tror det var en Tamiya modell som jag skulle använda som Chimeror, men de var så svåra att få tag på att jag gjorde om dem till Salamandrar istället. Jag har bara en enda tyvärr.
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++ ETC 2009+2010: Dark Elves
Röde skrev:Får man vara nyfiken och fråga varför du inte använder GW-fordon till armén?
Visst. GWs är så tråkiga... Forgeworlds är najs men jag försökte köra på en WW2 tema lite här och där dessutom... Armelistan kommer ifrån en Forgeworld planet så de har tillgång till en massa olika typer av fordon och tanks från olika eror. Det finns flera företag som gör fina plasttanks, tex Tamiya. De är i hyfsat rätt skala.
Dessutom spelar det ingen roll i sverige för turneringar tex, alla tillåter icke GW modeller.
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++ ETC 2009+2010: Dark Elves