Kabal of the Obsidian rose
Re: Kabal of the Obsidian rose
Nice. Jag gillar hur du fått till "ansiktet"
Ja, vad ska man säga. Du är mästerlig på att måla grönt. Det här är ju till och med strået vassare än dina Skaven. Och då pratar jag fortfarande bara om det gröna... (Och plötsligt såg jag radioprataren i femte elementet framför mig.)
Riktigt bra! När jag blir stor ska jag också måla grönt så där snyggt.
Riktigt bra! När jag blir stor ska jag också måla grönt så där snyggt.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Dark Eldar-modellerna är så fruktansvärt snygga och du gör dem verkligen rättvisa! Att du sedan lägger till eget som blir så jäkla bra får mig att önska att det fanns en applåderande smiley.
\o/Samuel skrev:...får mig att önska att det fanns en applåderande smiley.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Kabal of the Obsidian rose
Nice! Håller med Röde, det gröna är tokläckert, tycker det är en svår färg att få till med penselmålning så det verkligen "poppar".
Mycket snyggt målat. *Applåd*
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Efter att ha unnat mig en liten paus i målandet är jag igång igen. Den här gången är en ravager till klar. Eftersom det inte är så många fordon kvar blev det till att försöka knö in flera av frihandsidéerna jag har kvar...
(Skuggningarna på dödskallen med rosen är för övrigt betydligt bättre i verkligheten. Ljuset lyckades utplåna dem nästan helt av någon anledning.)

Och en närbild på ena av frihandsmålningarna:

Jag är riktigt nöjd med hur ögat blev. Jag var orolig att jag inte skulle lyckas få den att funka eftersom jag inte kunde måla någon pupill, vilket är en stor del av vad som gör att det ser ut som ett öga. När dessutom ögonbrynet till stor del skulle bli skymt så bidde det jobbigt. Men i slutändan så funkade det bättre än vad jag trodde att det skulle göra.
(Skuggningarna på dödskallen med rosen är för övrigt betydligt bättre i verkligheten. Ljuset lyckades utplåna dem nästan helt av någon anledning.)

Och en närbild på ena av frihandsmålningarna:

Jag är riktigt nöjd med hur ögat blev. Jag var orolig att jag inte skulle lyckas få den att funka eftersom jag inte kunde måla någon pupill, vilket är en stor del av vad som gör att det ser ut som ett öga. När dessutom ögonbrynet till stor del skulle bli skymt så bidde det jobbigt. Men i slutändan så funkade det bättre än vad jag trodde att det skulle göra.
Tycker också att det blev kalas!