Tale of Four Gamers: Lost in the Securu Sector
Re: Tale of Four Gamers: Lost in the Securu Sector
ok här kommer pappas pojkar som skymtade i bakgrunden förut. Som sagt om någon har en springande patriarch i bitslådan... köper jag den gärna.
-
katzenjammer
Det finns ju ett par på ebay för 35 dollar. Fast det visste du kanske redan? Tronen låg också uppe för 14 dollar eller hur mkt det nu var.
Flesh is a design fault
tronen har jag men valde bort för att figuren ska spelas som Ig comander... och tronen är lite stor. jag har sett att den finns men jag har strött pengar över det här projektet... som inte ens har en lista. tänkte att någon kanske har ett humanare pris en ebay butikerna som är välsorterade men ganska dyra. Men tack för tipset!katzenjammer skrev:Det finns ju ett par på ebay för 35 dollar. Fast det visste du kanske redan? Tronen låg också uppe för 14 dollar eller hur mkt det nu var.
- Styranimon
Sjukt nice Genestealers!
Helt underbart att se en genestealer Cult så bra målad!! Den armén kommer bli riktigt bra ser det ut som !
Oj! De gamla metall-stealersarna! De var länge sedan man såg. Och snyggt målade också.
Ohh vilken härligt nostalgisk känsla de där ger, sjukt snyggt genomfört också.
Kul att ni uttalar er så uppskattande om dom gamla figurerna det med ett leende på läpparna man målar dessa gamla gobitar och inser hur charmiga figurer GW producerade för över tjugo år sen.
Tale of Four Gamers: Lost in the Securu Sector
Läckert!
Visst var allt inte bättre förr, men det var gott om charmiga gubbar i metall.
Visst var allt inte bättre förr, men det var gott om charmiga gubbar i metall.
Det är tokkört att få klart att till den 20/1.
Men jag jobbar på lite så smått.
Jag har målat upp en Shield drone och 3 dronebaser... Den här nedan målade jag upp i går kväll. En Warwalker med två Shuriken Cannons:
Men jag jobbar på lite så smått.
Jag har målat upp en Shield drone och 3 dronebaser... Den här nedan målade jag upp i går kväll. En Warwalker med två Shuriken Cannons:
- Bilagor
-
- bild 2-1.JPG (69.05 KiB) Visad 1370 gånger
-
- bild 1-1.JPG (75.49 KiB) Visad 1370 gånger
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves