Fantasia Fanatic XXIV
Moderator: Dante82
Fantasia Fanatic XXIV
Så var det dags för Fantasia Fanatic XXIV, höst 2013.
Datum: 28-29 september
Anmälningsavgift: 300kr
Första anmälningsdag: 1:a augusti
Allmänt:
Fantasia Fanatic hålls i Umeå två ggr/år. Normalt brukar vi vara mellan 100 - 140 spelare och hoppas att både nya och gamla spelare är sugna på att ta sina modeller långt norrut och slåss bland renar, isbjörnar och snö.
Bonuslotter:
Då vi uppskattar att vi har en gedigen skara spelare som bokar in sig på fanaticen i god tid innan så kommer vi även denna fanatic att ha en utlottning av figurer där man får fler lotter ju tidigare man anmäler sig. Det kommer att lottas ut ett figurpack i vardera spel till ett värde av 10:-/deltagare i det spelet (räknas ut separat för 40K och fantasy). De som anmäler sig innan den 18:e augusti kommer att få tre lotter till denna dragning, de som anmäler sig i mellan 18/8 - 8/9 får två och anmäler man sig efter det får man en lott.
Vi spelar 1995p 40K
Alla regler och övrig information kring turneringen hittar ni i regelhäftet
Anmälan kan ni göra på följande sätt: fantasiafanatic@gmail.com (vi behöver namn, spelsystem)
http://www.speltid.se
På Fantasia
Det går alltså inte att anmäla sig här i tråden men självklart får ni gärna skriva att ni kommer här (kom bara ihåg att anmäla er också) Anmälan är inte bekräftad förrän vi fått betalning (vi har alltså ingen föranmälan)
Anmälda <---- LÄNK
Det går bra att ställa frågor om turneringen i denna tråd (eller maila oss på fantasiafanatic@gmail.com). Jag ska försöka svara på dem så fort jag kan.
Välkommen
Datum: 28-29 september
Anmälningsavgift: 300kr
Första anmälningsdag: 1:a augusti
Allmänt:
Fantasia Fanatic hålls i Umeå två ggr/år. Normalt brukar vi vara mellan 100 - 140 spelare och hoppas att både nya och gamla spelare är sugna på att ta sina modeller långt norrut och slåss bland renar, isbjörnar och snö.
Bonuslotter:
Då vi uppskattar att vi har en gedigen skara spelare som bokar in sig på fanaticen i god tid innan så kommer vi även denna fanatic att ha en utlottning av figurer där man får fler lotter ju tidigare man anmäler sig. Det kommer att lottas ut ett figurpack i vardera spel till ett värde av 10:-/deltagare i det spelet (räknas ut separat för 40K och fantasy). De som anmäler sig innan den 18:e augusti kommer att få tre lotter till denna dragning, de som anmäler sig i mellan 18/8 - 8/9 får två och anmäler man sig efter det får man en lott.
Vi spelar 1995p 40K
Alla regler och övrig information kring turneringen hittar ni i regelhäftet
Anmälan kan ni göra på följande sätt: fantasiafanatic@gmail.com (vi behöver namn, spelsystem)
http://www.speltid.se
På Fantasia
Det går alltså inte att anmäla sig här i tråden men självklart får ni gärna skriva att ni kommer här (kom bara ihåg att anmäla er också) Anmälan är inte bekräftad förrän vi fått betalning (vi har alltså ingen föranmälan)
Anmälda <---- LÄNK
Det går bra att ställa frågor om turneringen i denna tråd (eller maila oss på fantasiafanatic@gmail.com). Jag ska försöka svara på dem så fort jag kan.
Välkommen
Re: Fantasia Fanatic XXIV
Ett tillägg. Det kommer inte att vara tillåtet att använda något codex supplement på denna turnering. Vi kommer att uppdatera häftet så att det står där också till veckan.
/Daniel
/Daniel
jag anmäler mig på min fribiljett från förra årets vinst!
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
-
Silvertejp
Vill bara dubbelkolla så jag har förstått rätt, du får köpa en quad Gun, men inte en defense line?
KorrektSilvertejp skrev:Vill bara dubbelkolla så jag har förstått rätt, du får köpa en quad Gun, men inte en defense line?
Nu är 40K häftet uppdaterat på hemsidan med förbudet mot codex supplement inlagd samt så har det skett några små uppdateringar av lagtävlingen.
/Daniel
Fantasia Fanatic Crew
/Daniel
Fantasia Fanatic Crew
-
patrik thoren
Jävla skit den enda helgen på hösten som jag inte kan åka!
Så Putte kommer INTE!
Så Putte kommer INTE!
Kan ni länka till listan med anmälda.. hittar den inte på speltid eller här.. ganska annoying