Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011
Postat: 28 jun 2011, 11:26
Fantasia Fanatic höst 2011
Datum: 1 - 2 oktober 2011
Plats: Dragonskolans Gymnastiksal i Umeå
Nu är datum spikat för höstens Fantasia Fanatic som är 20:e upplagan av vår turnering.
Självklart kommer vi att uppmärksamma det faktum att vi firar jämt tjugo, mer om det längre ner.
Vi spelar med 2000p.
Fullständiga regler och restriktioner finnas nu ute på på Fantasias hemsida
Det kostar 300:- att delta
Ni kan anmäla er på följande sätt:
1. På Fantasia
2. Maila fantasiafanatic@gmail.com och betala in anmälningsavgiften på BG 648-3093
3. Beställ er biljett på http://www.speltid.se
Regelfrågor och liknande kan ställas på fantasiafanatic@gmail.com
Eftersom det är vår 20:e turnering kommer vi att fira jubileet med att lotta ut en armé till en av deltagarna.
Utlottningen kommer att ske på prisutdelningen på söndagen och vinnaren måste personligen ta emot priset (så bäst att hänga kvar hela tiden:-)
Man kommer att kunna välja mellan Dark Eldar eller Orc & Goblin.
Dark Eldar armen består av:
2* Dark Eldar Battleforces
1* Razorwing Jetfighter
1* Archon
1* Mandrakes
Totalt värde 2132:-
Orc& Goblin armén består av:
1* Orc & Goblin Battalion
1* Archanok Spider
1* Gorbad Ironclaw
1* River Trolls
1* Savage Orcs
Totalt värde 2062:-
Armén går inte att byta mot andra produkter
Alla som anmäler sig innan 1 augusti kommer att få 5 lotter, mellan 1 augusti och 1 september får man tre lotter och efter det en lott.
Mvh
Daniel
Fantasia Fanatic Crew
Datum: 1 - 2 oktober 2011
Plats: Dragonskolans Gymnastiksal i Umeå
Nu är datum spikat för höstens Fantasia Fanatic som är 20:e upplagan av vår turnering.
Självklart kommer vi att uppmärksamma det faktum att vi firar jämt tjugo, mer om det längre ner.
Vi spelar med 2000p.
Fullständiga regler och restriktioner finnas nu ute på på Fantasias hemsida
Det kostar 300:- att delta
Ni kan anmäla er på följande sätt:
1. På Fantasia
2. Maila fantasiafanatic@gmail.com och betala in anmälningsavgiften på BG 648-3093
3. Beställ er biljett på http://www.speltid.se
Regelfrågor och liknande kan ställas på fantasiafanatic@gmail.com
Eftersom det är vår 20:e turnering kommer vi att fira jubileet med att lotta ut en armé till en av deltagarna.
Utlottningen kommer att ske på prisutdelningen på söndagen och vinnaren måste personligen ta emot priset (så bäst att hänga kvar hela tiden:-)
Man kommer att kunna välja mellan Dark Eldar eller Orc & Goblin.
Dark Eldar armen består av:
2* Dark Eldar Battleforces
1* Razorwing Jetfighter
1* Archon
1* Mandrakes
Totalt värde 2132:-
Orc& Goblin armén består av:
1* Orc & Goblin Battalion
1* Archanok Spider
1* Gorbad Ironclaw
1* River Trolls
1* Savage Orcs
Totalt värde 2062:-
Armén går inte att byta mot andra produkter
Alla som anmäler sig innan 1 augusti kommer att få 5 lotter, mellan 1 augusti och 1 september får man tre lotter och efter det en lott.
Mvh
Daniel
Fantasia Fanatic Crew