Fast den är rätt mycket bättre än "kom igen, vi hinner inte spela klart så jag gör mina sista moves och vinner, det gjorde väl inget att ingen match jag spelat har hunnit spelats klart"HeadWar skrev:Hur blev det med en fast tidpunkt (och en huligantuta) för när man inte får påbörja nya rundor? Personligen tycker jag att det är rätt skönt att det finns en fast gräns när man inte får påbörja nya rundor, så att man slipper "Jo, kom igen, vi hinner en runda till, för då vinner jag."
Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011
Moderator: Dante82
Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011
Jag brukar alltid ha första rundan, så det är för det mesta jag själv som åker dit på det. 
Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011
Ytterligare en röst för huligantuta! 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011
Är jag blind eller är restriktionerna borta för max ett cykelråd, mongonobs och lash?
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011
De sa på plats att tutan skulle vara kvar.
Alla gillar tutan!
Alla gillar tutan!
Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011
Det verkar som att mongoenheterna är helt tillåtna igen. Dubbla cykelaldarer är ju så förbaskat underhållande.Bronson skrev:Är jag blind eller är restriktionerna borta för max ett cykelråd, mongonobs och lash?
Snälla säg att det är ett tryckfel?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011
Det finns inte längre folk som tycker det är kul att spela.
Så det är nog ingen risk att drabba någon ändå.
Länge leve restriktionsfritt!
Så det är nog ingen risk att drabba någon ändå.
Länge leve restriktionsfritt!
Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011
Ja jag kör Eldar och hade planer förr på att testa men de planerna har jag övergett. Dels för att det är rätt tråkigt och jag vet inte hur effektivt det är längre med alla DE bilar som svävar runt lika fort och pangar
Finns ju en hög med fler counters också antar jag. Men till en turnering som ETC där man kan matcha dom så är dom väl säkerligen ganska effektiva. Är inte så orolig för mongonobs heller men 2 lash kommer nog vara en del misstänker jag.
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011
Jag vill verkligen vara med, men jag är inte säkert på att det går ihop ekonomiskt.
Alexander Merinen
Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011
Pälle, stämmer det att ni på Gast har en plats över i kupen? (det har nämligen geddon+jimmy också) Så Alexander får gärna bestämma sig snart om han överger mig och Daniel 