Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011

Två årliga turneringar i Umeå

Moderator: Dante82

egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011

Inlägg av egge »

HeadWar skrev:Hur blev det med en fast tidpunkt (och en huligantuta) för när man inte får påbörja nya rundor? Personligen tycker jag att det är rätt skönt att det finns en fast gräns när man inte får påbörja nya rundor, så att man slipper "Jo, kom igen, vi hinner en runda till, för då vinner jag."
Fast den är rätt mycket bättre än "kom igen, vi hinner inte spela klart så jag gör mina sista moves och vinner, det gjorde väl inget att ingen match jag spelat har hunnit spelats klart" :lol:
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator
Inlägg: 3223
Blev medlem: 30 nov 2008, 12:52

Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011

Inlägg av HeadWar »

Jag brukar alltid ha första rundan, så det är för det mesta jag själv som åker dit på det. ;)

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011

Inlägg av Serpent »

Ytterligare en röst för huligantuta! :wub:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Bronson
Inlägg: 689
Blev medlem: 09 nov 2009, 18:30

Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011

Inlägg av Bronson »

Är jag blind eller är restriktionerna borta för max ett cykelråd, mongonobs och lash?
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011

Inlägg av speedfreek »

De sa på plats att tutan skulle vara kvar.

Alla gillar tutan!

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011

Inlägg av Serpent »

Bronson skrev:Är jag blind eller är restriktionerna borta för max ett cykelråd, mongonobs och lash?
Det verkar som att mongoenheterna är helt tillåtna igen. Dubbla cykelaldarer är ju så förbaskat underhållande.

Snälla säg att det är ett tryckfel? :(
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011

Inlägg av speedfreek »

Det finns inte längre folk som tycker det är kul att spela.
Så det är nog ingen risk att drabba någon ändå.

Länge leve restriktionsfritt!

Bronson
Inlägg: 689
Blev medlem: 09 nov 2009, 18:30

Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011

Inlägg av Bronson »

Ja jag kör Eldar och hade planer förr på att testa men de planerna har jag övergett. Dels för att det är rätt tråkigt och jag vet inte hur effektivt det är längre med alla DE bilar som svävar runt lika fort och pangar ;) Finns ju en hög med fler counters också antar jag. Men till en turnering som ETC där man kan matcha dom så är dom väl säkerligen ganska effektiva. Är inte så orolig för mongonobs heller men 2 lash kommer nog vara en del misstänker jag.
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator
Inlägg: 3896
Blev medlem: 13 jan 2009, 23:41
Ort: Kungsbacka (typ gbg)

Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011

Inlägg av Zurken »

Jag vill verkligen vara med, men jag är inte säkert på att det går ihop ekonomiskt.
Alexander Merinen

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Fantasia Fanatic XX, Hösten 2011

Inlägg av LillePer »

Pälle, stämmer det att ni på Gast har en plats över i kupen? (det har nämligen geddon+jimmy också) Så Alexander får gärna bestämma sig snart om han överger mig och Daniel :)

Skriv svar