Jag skall få MC att lägga upp den asap. Annars får jag helt enkelt posta dem med en fil på måndagen.Jony skrev:Kommer listorna ut på söndag sen? vill ha något att göra på jobbet
SM 2013 Officiell information
Moderatorer: DHettNeck, GoB40k
Re: SM 2013 Officiell information
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Bara 40-50 anmälda, hur mycket ungefär blir det för turneringsavgift? 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Måndag? Vi vill ha dem på söndag. 
Copy paste från mail går snabbt, vidarebefodra allt till mig så fixar jag det
Copy paste från mail går snabbt, vidarebefodra allt till mig så fixar jag det
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Det är alltid folk som är sena med listan, så jag räknar inte med att se dom innan tisdag 
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Folk som är sena med listor ska ha straff!DHettNeck skrev:Det är alltid folk som är sena med listan, så jag räknar inte med att se dom innan tisdag
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Det kommer att bli 200:-daskad skrev:Bara 40-50 anmälda, hur mycket ungefär blir det för turneringsavgift?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
så, då har jag lämnat in listan och med flera timmar till godo!
Nu ska jag bara måla klart skiten...
Det blir säkert skitsnyggt...Neth_Oni skrev:så, då har jag lämnat in listan och med flera timmar till godo!Nu ska jag bara måla klart skiten...
Jag ska försöka, har dock kvar att måla 2 crisis suits, 1 rail rifle broadside, 9 firewarriors och deras fisk samt att jag behöver konvertera ihop och måla en till marksman till drones 
Tur att jag bara jobbar 2 dagar innan nästa helg så det iaf är möjligt att genomföra men det kommer bli tight. Men om jag skulle lyckas bli helt klar så skulle det kännas väldigt bra och kanske för en gångs skull iaf kan ha chans på att bli nominerad till best painted
Tur att jag bara jobbar 2 dagar innan nästa helg så det iaf är möjligt att genomföra men det kommer bli tight. Men om jag skulle lyckas bli helt klar så skulle det kännas väldigt bra och kanske för en gångs skull iaf kan ha chans på att bli nominerad till best painted
- Pappersbåt
Är det krav på att objektiven ska vara på 40mm baser?
Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.