SM 2013 Officiell information

Moderatorer: DHettNeck, GoB40k

Användarvisningsbild
bolterochkniv
Inlägg: 591
Blev medlem: 03 sep 2011, 16:17

Re: SM 2013 Officiell information

Inlägg av bolterochkniv »

refabricated skrev:
DHettNeck skrev:
refabricated skrev:Är inte ni samer från norr vana vid att pulsa fram i snö? Fram med era renar och slädar.

:D
Käften...danskjävel :P
Tack för komplimangen.
haha klassisk ripost!
Elias Österlund

"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: SM 2013 Officiell information

Inlägg av Neth_Oni »

Vi är men ni där nere är ju inte det så vi kommer ingenstans ändå :P

Användarvisningsbild
Pappersbåt
Inlägg: 219
Blev medlem: 26 mar 2012, 19:20
Ort: Halmstad

Re: SM 2013 Officiell information

Inlägg av Pappersbåt »

Jag vet inte om ni som har tänkt åka tåg har koll på det men tågen på västkusten kommer inte gå förrens tidigast lördag om jag har fattat det rätt. Är själv strandad i Varberg och väntar på ersättningsbuss...och inte mycket batteri kvar på mobilen! The horror...

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.

Joakim
Inlägg: 2058
Blev medlem: 19 apr 2009, 20:28

Re: SM 2013 Officiell information

Inlägg av Joakim »

Hum. Varför är moddagen 1.5h på söndag. Räcker inte 1 timme mee tanke på alla långt resande?

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: SM 2013 Officiell information

Inlägg av Hylander »

Vid dåligt väder har vi möjligheten att skifta schemat på lördagen lite. Men utåg inte från det. Försök att vara i tid.

Ang mat på söndag så är det lite långt till maten så jag tar i lite med tiden. Dessutom kan det vara bra för toppen att få skingra tankarna inför sista matchen
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Robert
Hyffsat låg lägstanivå
Inlägg: 815
Blev medlem: 20 nov 2011, 18:19

Re: SM 2013 Officiell information

Inlägg av Robert »

Fuck yeah! jag är klar 3 dagar av slit men nu har jag en de arme som inte ser ut som bajs.

jag borde bli kommison målare om det inte vore för att jag vill skada mig själv och andra bara jag tänker på målning.

nu ska jag bara lära mig att sepal armen så tar nog gärna en match imorgon
/Kickern

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: SM 2013 Officiell information

Inlägg av LillePer »

Vet att detta förmodligen är flera veckor för sent, men jag kör ändå...

Vore det inte hur jäkla awesome som helst om vi började streama(eller iaf filma) toppbord på SM/andra stora turneringar. På nordiska mästerskapen i "det där andra spelet med robotar" så filmades det in på ett toppbord under hela helgen. Något vi borde ta efter? Ja det tycker jag iaf. Men förstår att det inte går att lösa tills imorgon kanske. Men värt att tänka på!

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: SM 2013 Officiell information

Inlägg av daskad »

Hade varit coolt, men som du säger antagligen lite sent
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Max
Inlägg: 644
Blev medlem: 04 jul 2009, 17:44

Re: SM 2013 Officiell information

Inlägg av Max »

Det hade varit dunderkul, kan se om jag kan lösa något på jättekort varsel.

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: SM 2013 Officiell information

Inlägg av daskad »

Ett twitchkonto går ju fort att skaffa, samt OBS är gratis och skitlätt att använda om man vill direktstreama!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Skriv svar