YTTH

Moderatorer: DHettNeck, GoB40k

Robert
Hyffsat låg lägstanivå
Inlägg: 815
Blev medlem: 20 nov 2011, 18:19

Re: YTTH

Inlägg av Robert »

oh yeah äntligen uppskattas mina tvångsmässigt symetriska listor med upprepningar!

synd bara att jag kommer behöva skämams när jag kommer sist
/Kickern

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: YTTH

Inlägg av Gonka Koff »

Robert skrev:oh yeah äntligen uppskattas mina tvångsmässigt symetriska listor med upprepningar!

synd bara att jag kommer behöva skämams när jag kommer sist
Vaddå du skämmas? -Det är ju i så fall såklart Steleks fel såklart!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

eldrak
Inlägg: 327
Blev medlem: 31 maj 2011, 19:03
Ort: Karlstad

Re: YTTH

Inlägg av eldrak »

Detta är ju helt fantastiskt!

btw, antar att MLs är standardutrustningen på long fangs (Robert har inte skrivit vad de har). ;)

Yautja
Inlägg: 1227
Blev medlem: 26 okt 2009, 06:57

Re: YTTH

Inlägg av Yautja »

eldrak skrev:btw, antar att MLs är standardutrustningen på long fangs (Robert har inte skrivit vad de har). ;)
Jag äger inte Space Wolves codexen, kan de ha något annat vapen menar du?
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.

Tror dock Swen har koll...

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: YTTH

Inlägg av daskad »

De kan ha alla vapen som devestators i SM codexet om jag inte har helt fel
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: YTTH

Inlägg av Serpent »

daskad skrev:De kan ha alla vapen som devestators i SM codexet om jag inte har helt fel
Jag hörde sarkasmen hela vägen till Hälsingland...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: YTTH

Inlägg av egge »

Jag måste säga att jag tycker det var schysst att han tog sig tid att svara till en grupp som inte alls är hans vanliga läsgrupp. Jag tror han visste om att det frågades med lite ironi just för att det var han men han svarade ändå och gav svar enligt såsom som storebror Hesselberg sa.

Tummen upp för god läsning.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: YTTH

Inlägg av Gonka Koff »

Ja, man kan tycka mycket om Stelek, men man kan fanimej inte säga att han inte är hjälpsam!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
The Gretchin
Inlägg: 674
Blev medlem: 19 dec 2010, 11:04

Re: YTTH

Inlägg av The Gretchin »

Serpent skrev:
daskad skrev:De kan ha alla vapen som devestators i SM codexet om jag inte har helt fel
Jag hörde sarkasmen hela vägen till Hälsingland...
Den hörs i Småland också ;)
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

Silversixx
Inlägg: 1153
Blev medlem: 09 okt 2008, 15:14

Re: YTTH

Inlägg av Silversixx »

Sjukt trevligt att han faktiskt tog sig tiden att kommentera något som han vet att han ska få skit för här :)

Skriv svar