BlomCon Summer Edition

Turneringar i Norrköping

Moderator: Snot

Yautja
Inlägg: 1227
Blev medlem: 26 okt 2009, 06:57

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Yautja »

Jobbigt, enligt Royal Air Fail så har mina venoms lämnats över till svenska posten... vågar man göra en venomlista och skicka in hmmm.

Får man skicka med en backup lista in case of delivery fail :roll:
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.

Tror dock Swen har koll...

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Gonka Koff »

Cryb skrev:Jag, Christoffer Gunnarsson och min bror Mathias Gunnarsson vill oxå vara med o leka :) Båda med i RT.
Härligt grabbar!

@yautja: du fattar väl att du är ganska ensam om att önska att det där paketet kommer fram i tid va? ;)

Listångesten är paralyserande in för BlomCon; de arméer jag känner till som skall dit är helt sjukt hårda, (förutom de pruttlistor jag själv knåpat på.)
Jag är inte helt sugen på SM - det är svårt att få ihop nåt skrämmande på 1250, vad har man då att sätta emot dubbla stormravens eller genestealerspam? Mitt andra val är Eldars, -men allvarligt- hur kassa är wraithlords mot DE? Hur rökta är wave serpents mot fyra psyflemens?
Nä, fan, man kanske skulle damma av Systrarna, dom har jag inte rört på fyra år...
Huäääh! Ååångest!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Röde »

@ Gonka Koff. Men oavsett lista har väl du vad dessa power build listor saknar? Skills! ;)

Nu har jag skickat in min LBM-lista.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Pärssi
Inlägg: 1108
Blev medlem: 01 sep 2010, 09:47

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Pärssi »

Jonas Pärssinen, LBK, anmäler sitt deltagande!

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Blom »

@Gonka: Det löser du ;) Håller med Roger har men skills behöver man ingen bra lista.
Pärssi skrev:Jonas Pärssinen, LBK, anmäler sitt deltagande!
Välkommen =) med både dig och PS så får väll jag bara 2 matcher på blomcon då :( Kommer ju garanterat möta er båda :wub:
Senast redigerad av 1 Blom, redigerad totalt 11 gånger.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Blom »

Börjar närma sig list inlämning gott folk. Har fått in 7 listor än så länge.

Till er som ska skicka in lista. var snälla och skriv den i mailjen INTE bifoga den.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Röde »

blom skrev:Börjar närma sig list inlämning gott folk. Har fått in 7 listor än så länge.

Till er som ska skicka in lista. var snälla och skriv den i mailjen INTE bifoga den.
Flåt... :oops: Men det stod inte hur du ville ha det så jag antog att en vanlig Word-fil funkade.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Blom »

Röde skrev:
blom skrev:Börjar närma sig list inlämning gott folk. Har fått in 7 listor än så länge.

Till er som ska skicka in lista. var snälla och skriv den i mailjen INTE bifoga den.
Flåt... :oops: Men det stod inte hur du ville ha det så jag antog att en vanlig Word-fil funkade.
Det är lungt. Vill bara uppmana kommande list inlämningar att göra det. Min stor äkel dator fattar inte vad en wordfil så blir extremt massa extra jobb att läsa word listorm.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Blom »

SISTA DAGEN FÖR LISTINLÄMNING!
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Jörgen
Inlägg: 714
Blev medlem: 11 okt 2010, 14:39
Ort: GBG

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Jörgen »

Min kommer senare :)

Skriv svar