Får man skicka med en backup lista in case of delivery fail
BlomCon Summer Edition
Moderator: Snot
Re: BlomCon Summer Edition
Jobbigt, enligt Royal Air Fail så har mina venoms lämnats över till svenska posten... vågar man göra en venomlista och skicka in hmmm.
Får man skicka med en backup lista in case of delivery fail
Får man skicka med en backup lista in case of delivery fail
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
-
Gonka Koff
- Inlägg: 2745
- Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55
Re: BlomCon Summer Edition
Härligt grabbar!Cryb skrev:Jag, Christoffer Gunnarsson och min bror Mathias Gunnarsson vill oxå vara med o lekaBåda med i RT.
@yautja: du fattar väl att du är ganska ensam om att önska att det där paketet kommer fram i tid va?
Listångesten är paralyserande in för BlomCon; de arméer jag känner till som skall dit är helt sjukt hårda, (förutom de pruttlistor jag själv knåpat på.)
Jag är inte helt sugen på SM - det är svårt att få ihop nåt skrämmande på 1250, vad har man då att sätta emot dubbla stormravens eller genestealerspam? Mitt andra val är Eldars, -men allvarligt- hur kassa är wraithlords mot DE? Hur rökta är wave serpents mot fyra psyflemens?
Nä, fan, man kanske skulle damma av Systrarna, dom har jag inte rört på fyra år...
Huäääh! Ååångest!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Re: BlomCon Summer Edition
@ Gonka Koff. Men oavsett lista har väl du vad dessa power build listor saknar? Skills!
Nu har jag skickat in min LBM-lista.
Nu har jag skickat in min LBM-lista.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Re: BlomCon Summer Edition
Jonas Pärssinen, LBK, anmäler sitt deltagande!
Re: BlomCon Summer Edition
@Gonka: Det löser du
Håller med Roger har men skills behöver man ingen bra lista.
Kommer ju garanterat möta er båda 
Välkommen =) med både dig och PS så får väll jag bara 2 matcher på blomcon dåPärssi skrev:Jonas Pärssinen, LBK, anmäler sitt deltagande!
Senast redigerad av 1 Blom, redigerad totalt 11 gånger.
Re: BlomCon Summer Edition
Börjar närma sig list inlämning gott folk. Har fått in 7 listor än så länge.
Till er som ska skicka in lista. var snälla och skriv den i mailjen INTE bifoga den.
Till er som ska skicka in lista. var snälla och skriv den i mailjen INTE bifoga den.
Re: BlomCon Summer Edition
Flåt...blom skrev:Börjar närma sig list inlämning gott folk. Har fått in 7 listor än så länge.
Till er som ska skicka in lista. var snälla och skriv den i mailjen INTE bifoga den.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Re: BlomCon Summer Edition
Det är lungt. Vill bara uppmana kommande list inlämningar att göra det. Min stor äkel dator fattar inte vad en wordfil så blir extremt massa extra jobb att läsa word listorm.Röde skrev:Flåt...blom skrev:Börjar närma sig list inlämning gott folk. Har fått in 7 listor än så länge.
Till er som ska skicka in lista. var snälla och skriv den i mailjen INTE bifoga den.Men det stod inte hur du ville ha det så jag antog att en vanlig Word-fil funkade.
Re: BlomCon Summer Edition
Min kommer senare 