33+1 standin, saknar en del pengar så kommer tvinga er betala på plats!cadelin skrev:komplett deltagarlista, blev det bara 23 pers?
(Norrköping) Saeculum Obscurum Höstturnering! 16-17/10
Moderator: Snot
Re: (Norrköping) Saeculum Obscurum Höstturnering! 16-17/10
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Jag tänkte vara lat och mata in destinationen i min GPS och låta min autopilot ta mig till lokalen, men har problem med att hitta rätt adress.
I pdf'en är adressen Tunnbindaregatan 48
På webformuläret är adressen Tunnbindaregatan 36
På kartan på webforumläret är adressen Tunnbindaregatan 37
Är det en jättestor lokal som strcäker sig över ett helt kvarter och har ingångar från alla möjliga adresser?
/Richard
I pdf'en är adressen Tunnbindaregatan 48
På webformuläret är adressen Tunnbindaregatan 36
På kartan på webforumläret är adressen Tunnbindaregatan 37
Är det en jättestor lokal som strcäker sig över ett helt kvarter och har ingångar från alla möjliga adresser?
/Richard
Ja det är en rätt stor lokal. Ska man vara pedantisk är väl egentligen huvudingången från Bråddgatan...men adressen är Tunnbindaregatan 37. ;D
...men det beror på vilken ingång det är tänkt att gå in ifrån....jag borde nog låta snot svara på det. =P
...men det beror på vilken ingång det är tänkt att gå in ifrån....jag borde nog låta snot svara på det. =P
Om du ser webb formuläret, så är det ett stort kvarter med en inre gård. Ni vill in från den stora grinden på höger sida längst med tunnbindargatan.
Saeculum Obscurums Forum
P.g.a missödet med datorn kombinerat med att resultatlappen försvann i samband med att folk drog (antar att någon tog den i tron om att det var en resultatlista av något slag, eller om den troddes vara skräp) så har vi inte resultatet.
Om alla som minns sina resultat postar dom här (endast match 5) så ska jag lösa resultaten snarast!
Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta! (Och nej, det är inte vårt programs fel, det är vår kassa dators ram-minnes fel
)
Om alla som minns sina resultat postar dom här (endast match 5) så ska jag lösa resultaten snarast!
Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta! (Och nej, det är inte vårt programs fel, det är vår kassa dators ram-minnes fel
Saeculum Obscurums Forum
Alltid tråkigt när datorer fånar sig
En bild säger mer än 1000 kaniner
- theWatchman
Robert Johansson - David Gustafsson 9 - 15
Är så kass på namn, men om det är sista matchen det gäller så blev det Isaksson 8-16 Jonas Lindh.
- speedfreek
Pär - Daniel
5 - 19
5 - 19
7-17 till min favörSnot skrev:saknar följande:
l.hesselberg vs r.haglund
malmberg vs p.haglund
5-19 till brorsans nackdel (Pontus alltså)
Märkligt, vi stod och fyllde i det där pappret tillsammans efter sista matchen :S. Måste varit fel papper eller något.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"