Erik
Legends Of the fall SO -12 1-2 september
Moderator: Snot
Re: Legends Of the fall SO -12 1-2 september
Hör av dig Bagarn om ni behöver låna terräng å bords skivor har en drös 
Erik
Erik
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
- theWatchman
Ok 1800 alltså. Hoppas ni tar till ordentligt vad gäller matchtiden annars kommer detta tvärr inte bli en så trevlig upplevelse.
Hur gör ni med allies och fortification? Bara o tuta o köra eller blir det restriktioner?
Hur gör ni med allies och fortification? Bara o tuta o köra eller blir det restriktioner?
theWatchman skrev:Ok 1800 alltså. Hoppas ni tar till ordentligt vad gäller matchtiden annars kommer detta tvärr inte bli en så trevlig upplevelse.
För alla som inte ligger topp 10 är det så. Men dem på topp 10 får hålla sig borta ifrån sådan ost^^
Jag anmäler mig
. Kan man sova i lokalen eller blir det att leta hotell?
Alexander Merinen
Lokalen går att sova i. jag kommer nog kunna ta ett par hemma hos mig. För dem som inte gillar sovsal konseptet. Bor 10 min promenad ifrån lokalen.
Jag anmäler mig oxå
Stefan Dahlgren
-
Stormshadow
Kommer karaktärerna från IA i Sverige FAQ:n vara tillåtna? Så som Armenneus Valthex och
Captain Pellas Mir'san?
Captain Pellas Mir'san?
Då SWEFAQ inte är uppdaterad ännu för 6th och antagligen inte hinner testas nog så kommer nog SWEFAQ inte användas. Detta innebär att Imperial Armor är eg. inte tillåtet.
Om detta ställer till otroliga problem för någon (som inte ens kan ställa upp med modellerna som count-as) så maila gärna mig på turnering@darkage.se så får vi se om vi kan hitta en lösning.
Om detta ställer till otroliga problem för någon (som inte ens kan ställa upp med modellerna som count-as) så maila gärna mig på turnering@darkage.se så får vi se om vi kan hitta en lösning.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
-
Stormshadow
Så tråkigt 
Jag hade sett fram emot att leka lite med nya karaktärer. Jag har aldrig spelat med IA karaktärer tidigare.
Spelar det förresten någon roll att FAQ:n är gammal och inte speltestad för 6th? Med allianserna så kan ju alla i princip spela med alla arméers enheter. Så det blir lika (o)balanserat för alla, (och kompen blir mer värdelös än någonsin).
Jag hade sett fram emot att leka lite med nya karaktärer. Jag har aldrig spelat med IA karaktärer tidigare.
Spelar det förresten någon roll att FAQ:n är gammal och inte speltestad för 6th? Med allianserna så kan ju alla i princip spela med alla arméers enheter. Så det blir lika (o)balanserat för alla, (och kompen blir mer värdelös än någonsin).
FAQen har inget med kompen att göra
En bild säger mer än 1000 kaniner