Jag är väl en av få som äger den och jag ser inga sådana begränsningar i boken. Så det är okej såvitt jag kan bedöma.Robert skrev:rätt säker på att Alexander Nelson har för många warphunters man får ha fler än 1 men choiceset i sig är väl 0-1?
man är aldrig säker med forgeworld dock men kan någon som äger doom of myrmera second edition kontrollera?
Defcon 2017 LITC 7-8 jan
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: Defcon 2017 LITC 7-8 jan
lyckades hitta boken online på sida 174 står det 0-1 , sen finns det en sida som visar modeller och har reglerna på sida 209 men där står inget specikt om hur man köper dom mer än att dom har en heavysupport stämpel.
/Kickern
Sidan 174 gäller för eldar corsairsRobert skrev:lyckades hitta boken online på sida 174 står det 0-1 , sen finns det en sida som visar modeller och har reglerna på sida 209 men där står inget specikt om hur man köper dom mer än att dom har en heavysupport stämpel.
-
thismeanswarmate
Nemesor Zahndrekh är Warlord i Johannes Wadins lista.
By my calculations Spiders Georg would have to eat 58,405,479 and a half spider a day. About 41,000 spiders a second. Obviously Spiders Georg is fucking insane.
Löjlig fråga - det är inte så att någon med White dwarf prenumeration som kan låta mig glutta lite i helgen? Alternativt vart köper man White dwarf i universitetstrakten?
Skickat från min PLK-L01 via Tapatalk
Skickat från min PLK-L01 via Tapatalk
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Så sent som igår gick det att köpa hos Weighted Dice i sal U7. Kan fortfarande finnas kvar.
Annars är det Sagoland/Lekia ute på Tornby som gäller (Svedengatan 18). Men det är så pass långt bort att bil kan vara lämpligt om man inte har gott om tid.
Annars är det Sagoland/Lekia ute på Tornby som gäller (Svedengatan 18). Men det är så pass långt bort att bil kan vara lämpligt om man inte har gott om tid.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
vi är flaming dolphins kan bli lite sen, vi har varit med om en viltolycka
Flaming Dolphins
Räcker det inte med att tända eld på djur? Måste ni köra över dem också?;)tutten skrev:vi är flaming dolphins kan bli lite sen, vi har varit med om en viltolycka
-
Gonka Koff
Kommer det några resultat någonstans?
/Nyfiken
/Nyfiken
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Inverterad ITC dvs
1. Papa D
2. Kalle
3. Hylander
1. Papa D
2. Kalle
3. Hylander
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten