DefCon 2014 - Info
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: DefCon 2014 - Info
Är inte alls otänkbart. Var mest lagt med hänsyn till de som tillbringar lördagskvällen på stan. Vad säger folk i övrigt?LillePer skrev:Jag har ett litet schema ändringsförslag. Kan vi inte börja 9 på söndag så kommer vi hem en timma tidigare?
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Yabob skrev:Är inte alls otänkbart. Var mest lagt med hänsyn till de som tillbringar lördagskvällen på stan. Vad säger folk i övrigt?LillePer skrev:Jag har ett litet schema ändringsförslag. Kan vi inte börja 9 på söndag så kommer vi hem en timma tidigare?
Helt ok att börja 9, de som festar i stan bör ej tas hänsyn till.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
- DarkMessiah
-
Gonka Koff
Snicksnack, det där en en myt.DarkMessiah skrev:Föredrar 0900 också. Det går att öla med måtta
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
En lite påminnelse.
Sista dagen för listinskick (och anmälan) är nu på lördag 28/12!
Sista dagen för listinskick (och anmälan) är nu på lördag 28/12!
Jag tycker att vi som bor i krokarna kan anpassa oss efter de som har längre resväg.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Kommer listorna publiceras?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Det är min tanke.
För de som har tappat bort mejlet eller anmält sig på annat sätt så fyller man i armélistan här:
http://www.littlebrotherkevin.se/armyli ... ation-40k/
Som vanligt är det som står i rutan bara ett exempel. Glöm inte att välja DefCon och fylla i klubbtillhörighet (om ni har någon).
För de som har tappat bort mejlet eller anmält sig på annat sätt så fyller man i armélistan här:
http://www.littlebrotherkevin.se/armyli ... ation-40k/
Som vanligt är det som står i rutan bara ett exempel. Glöm inte att välja DefCon och fylla i klubbtillhörighet (om ni har någon).