Hmm, men necrons hade varit lika gott
Stackars bikers förresten...ush, Kladdigt blev det!!
Jag hade iaf inte flest meganobs där...många men alla i små, små enheter. Känns nästan konstigt
att jag inte blev wipad i varje match.
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Fast när det inte är tröskelkomp brukar det vara ganska mycket komp inblandat i lottningen (och mer utspridd komp bland spelarna) så att man åtminstone får möta någon med liknande komp i de två första matcherna.GusMorgan skrev:Fantastiskt roliga tre dagar. Gick ju som förväntat med tanke på att det var min första turnering, men jag lärde mig oerhört mycket iallafall. Nästan alla var mycket trevliga och jag kommer definitivt tillbaks nästa år med en bättre målad och mer anpassad lista.
Nu svarade du nog på fel postArgos skrev:Fast när det inte är tröskelkomp brukar det vara ganska mycket komp inblandat i lottningen (och mer utspridd komp bland spelarna) så att man åtminstone får möta någon med liknande komp i de två första matcherna.GusMorgan skrev:Fantastiskt roliga tre dagar. Gick ju som förväntat med tanke på att det var min första turnering, men jag lärde mig oerhört mycket iallafall. Nästan alla var mycket trevliga och jag kommer definitivt tillbaks nästa år med en bättre målad och mer anpassad lista.
argh sorry! Tyckte det stod "mork" på listan där min matchup stod. Det måste ha varit ovanför eller nått!Mork skrev:Brrrracka!! Inte fick jag möta dig inte. Jag spelade ju mot en bikerarmé ledd av Khan i sista.
Hmm, men necrons hade varit lika gott![]()
Jag hade iaf inte flest meganobs där...många men alla i små, små enheter. Känns nästan konstigt
Det är riktigt... Jag försökte svara på cadelins post, men jag sög tydligen.GusMorgan skrev:Nu svarade du nog på fel postArgos skrev:Fast när det inte är tröskelkomp brukar det vara ganska mycket komp inblandat i lottningen (och mer utspridd komp bland spelarna) så att man åtminstone får möta någon med liknande komp i de två första matcherna.GusMorgan skrev:Fantastiskt roliga tre dagar. Gick ju som förväntat med tanke på att det var min första turnering, men jag lärde mig oerhört mycket iallafall. Nästan alla var mycket trevliga och jag kommer definitivt tillbaks nästa år med en bättre målad och mer anpassad lista.
Så blir det när det enda skälet till att man vinner en turnering är för att man arrangerar den...Argos skrev: Det är riktigt... Jag försökte svara på cadelins post, men jag sög tydligen.
Det stod Mar(tin)K(arlsson) så det var ju inte helt fel. Och ja, det var mina meganobz du mötte.BrrrrrACKA skrev:argh sorry! Tyckte det stod "mork" på listan där min matchup stod. Det måste ha varit ovanför eller nått!Mork skrev:Brrrracka!! Inte fick jag möta dig inte. Jag spelade ju mot en bikerarmé ledd av Khan i sista.
Hmm, men necrons hade varit lika gott![]()
Jocke Rapp skrev:Shit vad jag inser mer och mer hur folk läser den här kompmallen som en bibel