Vettcon 17-18 Mars
Re: Vettcon 17-18 Mars
Man kan ju inte missa copypaste con. Jag anmäler mig till tadadadodokotok con
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Kan man anmäla sig här? Isf vill jag ha en plats i turneringen och vill bo på hotell, Mikael Nordbakken.Tadaotoko skrev:Då var nästan allt klart inför turneringen. Vi ska bara speltasta missions några gånger till nu så kan anmälan öppna till turneringen senom folk är intresserade av att bo på Hotel så håller vi på att fixa med det. Dock vill de veta hur många som kan tänkas komma. Så har du tänkt att komma och vill bo på Hotel säg till så ska vi försöka fixa lite rabatt åt er
Kommer bli grymt kul med 2K okompat!
Jag anmäler mig gärna också till detta 
- theWatchman
Ja vill med vara med!!!!! David Gustafsson, LBK. Hotell verkar najs.
Detta kan man inte missa, fantastiskt upplägg! Jonas Pärssinen, LBK anmäler sig!
Blom vill också vara med! Hotell får vi se om det blir
Felix Thuresson anmäller sig men vill inte bo på något hotell! Tält ska det vara!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Inte helt otippat visar det sig att Tada har stavat fel på konventets namn. I själva verket heter det WettCon. (Inte vi som satt namnet, det är ett gammalt om än okänt konvent)
Haha jo jag vet men det var invändningar från övriga G&B som kom senareSkulliz skrev:Inte helt otippat visar det sig att Tada har stavat fel på konventets namn. I själva verket heter det WettCon. (Inte vi som satt namnet, det är ett gammalt om än okänt konvent)
BTW hoppas sidan blir klar innan touren så vi kan dela ut reklamblad Kalle
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan?Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
Lennart Svensson från NOS kommer och kan vara intreserad av hotel beroende pris.