Vettcon 17-18 Mars

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
Användarvisningsbild
Papa D

Re: Vettcon 17-18 Mars

Inlägg av Papa D »

Man kan ju inte missa copypaste con. Jag anmäler mig till tadadadodokotok con
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

bigboi

Inlägg av bigboi »

Tadaotoko skrev:Då var nästan allt klart inför turneringen. Vi ska bara speltasta missions några gånger till nu så kan anmälan öppna till turneringen sen :D om folk är intresserade av att bo på Hotel så håller vi på att fixa med det. Dock vill de veta hur många som kan tänkas komma. Så har du tänkt att komma och vill bo på Hotel säg till så ska vi försöka fixa lite rabatt åt er ;)
Kan man anmäla sig här? Isf vill jag ha en plats i turneringen och vill bo på hotell, Mikael Nordbakken.

Kommer bli grymt kul med 2K okompat! :twisted:

Ancalagon

Inlägg av Ancalagon »

Jag anmäler mig gärna också till detta :)

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Ja vill med vara med!!!!! David Gustafsson, LBK. Hotell verkar najs.

Pärssi

Inlägg av Pärssi »

Detta kan man inte missa, fantastiskt upplägg! Jonas Pärssinen, LBK anmäler sig!

Blom

Inlägg av Blom »

Blom vill också vara med! Hotell får vi se om det blir
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

daskad

Inlägg av daskad »

Felix Thuresson anmäller sig men vill inte bo på något hotell! Tält ska det vara!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Skulliz

Inlägg av Skulliz »

Inte helt otippat visar det sig att Tada har stavat fel på konventets namn. I själva verket heter det WettCon. (Inte vi som satt namnet, det är ett gammalt om än okänt konvent)

Användarvisningsbild
Tadaotoko

Inlägg av Tadaotoko »

Skulliz skrev:Inte helt otippat visar det sig att Tada har stavat fel på konventets namn. I själva verket heter det WettCon. (Inte vi som satt namnet, det är ett gammalt om än okänt konvent)
Haha jo jag vet men det var invändningar från övriga G&B som kom senare ;) egentligen är det wettcon 10 men då jag inte varit på de 9 tidigare och det är flera år sedan det senaste så hade jag ingen aning om att de ville vara coola och stava med w :P

BTW hoppas sidan blir klar innan touren så vi kan dela ut reklamblad Kalle ;) vi borde nog lägga in en länk till gamemaniacs då de skulle sponsra oss med priser :D
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:
Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan? :roll:

Användarvisningsbild
Lillen

Inlägg av Lillen »

Lennart Svensson från NOS kommer och kan vara intreserad av hotel beroende pris.

Skriv svar