benmannen skrev:Vad händer om en spelare i ens lag måste hoppa av?
Om vi hittar en ersättare åt hans plats, måste han spela exakt samma armelista som skickades in för listkoll, eller kan vi byta arme? Vi kan se till att den inte kompar mycket annorlunda?
Om vi i värsta fall inte skulle hinna fixa en ersättare, finns det lokala spelare på plats som kan hoppa in? Vi utlovar mycket fotmassage och billig öl!
Jag hade inte tänkt spela bsk, men nu har det visat sig att jag kommer vara gräsänkling den helgen, och skulle därför möjligen kunna agera inhoppare. Vad är det för lista som ska ersättas? Vad är det för komp som ska matchas om jag får spela egen armé?
Ojoj. Kanon, det är en Necons arme som kanske ska bytas ut men vi vet inte säkert än. Kan vi prellboka dig så återkommer jag snarast snarast! Det kanske löser sig för honom... Vi kan i såntfall nog låna hans arme om du kan tänka dig att spela Necrons. Den kompar 44...
Hejhej Benmannen m lag
Som del av ett av lagen som eventuellt möter er i 1a rundan är man lite intresserad av vad som händer i denna frågan. Vore kul å få reda på om ni byter arme och grejjer så man kan ha en illusion om att försöka planera sitt matchande
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion
Som del av ett av lagen som eventuellt möter er i 1a rundan är man lite intresserad av vad som händer i denna frågan. Vore kul å få reda på om ni byter arme och grejjer så man kan ha en illusion om att försöka planera sitt matchande
Jag kommer att hoppa in och ersätta Necron (komp 44) med CSM (komp 50,5). Mer om min ändring och ändringar i övriga lag finns här:
Jag kommer att hoppa in och ersätta Necron (komp 44) med CSM (komp 50,5). Mer om min ändring och ändringar i övriga lag finns här:
LBKarna kom 1a
Fransmännen 2a
Clara och kompani kom 3a
skjorta kavaj och röda byxkor och valtis hjältar snubblade på mållinjen med samma poäng som claras gäng med alla på samma poäng. Var väldigt gämt inför sista matchen och blev än jämnare efter den
Senast redigerad av 1 Tadaotoko, redigerad totalt 6 gånger.