Bra jobbat blomman!Blom skrev:Linköping tar med lådor terräng har jag fixat nu^^
Vettcon 17-18 Mars
Re: Vettcon 17-18 Mars
-
Leidermark
Gör vi?
Vem då, vart ska den få plats?
David sa att han löst det.Leidermark skrev:Gör vi?
-
Gonka Koff
Funkar det inte för LBK-pöjkarna kan STHLMs-kingsen ta med terräng också.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Jag prata med acad som skulle ta med 2 lådor.
-
Gonka Koff
... men finns det skivor till den terräng som saknas?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- theWatchman
Nej jag har inte löst det. Men kan lösa det i värsta fall... Har dock inte fått tag på Chriss på telefonen än.Skulliz skrev:David sa att han löst det.Leidermark skrev:Gör vi?
Om Wettcon pröjsar för att ja tar en extra bil så kan ja fixa med terräng till 5 bord men ja kan dock inte få med några bordsskivor.
Som jag fattat det hade dom skivor redan utan det var just terräng som skulle lånas ifrån GameManiacs som nu inte gick =/Gonka Koff skrev:... men finns det skivor till den terräng som saknas?
- theWatchman
Då ska det gå att fixa.Skulliz skrev:Som jag fattat det hade dom skivor redan utan det var just terräng som skulle lånas ifrån GameManiacs som nu inte gick =/Gonka Koff skrev:... men finns det skivor till den terräng som saknas?
Vad bra att folk kunde hjälpa till vi har fixat bord det är bara terängen som vi skulle lånat av gamemaniacs vilket körde ihop sig :S men sk kolla exakt hur det ser ut idag och så jag vet hur det ser ut.
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan?Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?