Samma komp som mina orker, vem vet vi kanske kan få mötas en tredje gångtheWatchman skrev:Jag Bögkompar SW. (42,5 -> 9 ). Går det att vinna med det ?!!?
Gamers Weekend ”GW” i Kinna
Re: Gamers Weekend ”GW” i Kinna
Kör BA mjukislista på 32,5 - komp 7 =)
Säger bara zooooooooom me fåglarna så har man vunnit =)
Vilka andra har den heta kompen på 7??
Säger bara zooooooooom me fåglarna så har man vunnit =)
Vilka andra har den heta kompen på 7??
Jag hade Lyssander, Gate/Nullzone, 10 Termosar, 2 Cyclone, 1 Chain-fist förut!Hylander skrev:För jävla väl, Jocke!Joakim skrev:Kan dock hinta om att jag inte har Lys-Anders längre...
Jag kör skytte marines med 10 CMLtermosar som bas. Vad packar du?
Edit: Om vi analyserar tillräckligt hur det går och OM vi lottas mot varandra så kanske vi inte behöver spela utan kan softa istället
Nu är det "bara" Nullzone, 3 Poddar med Dreadar, 2 Razorbacks, 3 TFC, 2 Stormar, 10 Scoutbikes!
-
the godfather
ligger nära nog sötnosPoet skrev:Vilka andra har den heta kompen på 7??
- speedfreek
Du och jag, älsklingen!theWatchman skrev:Jag Bögkompar SW. (42,5 -> 9 ). Går det att vinna med det ?!!?
Med fem bredisar nu...
Cool lista!Joakim skrev:Jag hade Lyssander, Gate/Nullzone, 10 Termosar, 2 Cyclone, 1 Chain-fist förut!Hylander skrev:För jävla väl, Jocke!Joakim skrev:Kan dock hinta om att jag inte har Lys-Anders längre...
Jag kör skytte marines med 10 CMLtermosar som bas. Vad packar du?
Edit: Om vi analyserar tillräckligt hur det går och OM vi lottas mot varandra så kanske vi inte behöver spela utan kan softa istället
Nu är det "bara" Nullzone, 3 Poddar med Dreadar, 2 Razorbacks, 3 TFC, 2 Stormar, 10 Scoutbikes!
Jag har mer standard med 2 dreddar, 2 razor, typhooner, laspredd och devastators(!?!).
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Leidermark
Jävligt många Terminators, jag trodde bara det var tillåtet med tre EliteHylander skrev: Jag kör skytte marines med 10 CMLtermosar som bas.
Tur för mig som slipper er alla i första omgången då man optade in 8 i komp
- theWatchman
Fy fan! Få jag möta dig då så går jag hem o lipar...speedfreek skrev:Du och jag, älsklingen!theWatchman skrev:Jag Bögkompar SW. (42,5 -> 9 ). Går det att vinna med det ?!!?
Med fem bredisar nu...
Du kan vara lugn. Vi kommer säkerligen mötas... i mörkretLeidermark skrev:Jävligt många Terminators, jag trodde bara det var tillåtet med tre EliteHylander skrev: Jag kör skytte marines med 10 CMLtermosar som bas.
Tur för mig som slipper er alla i första omgången då man optade in 8 i komp
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Dags för en betting kanske? =)