Vettcon 17-18 Mars

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
patrik thoren

Re: Vettcon 17-18 Mars

Inlägg av patrik thoren »

Då sträcker jag på mig och säger att det var min sambo och mina två barn som ville att pappa skulle vara hemma :D

dasher

Inlägg av dasher »

Erik Fransson avanmäler sig

Användarvisningsbild
Denkan
Kontakt:

Inlägg av Denkan »

Så nu när alla armelistor bör vara inskickade, kommer vi få nån chans att titta på dom då?
Det kan vara rätt intressant att få se vad det är som dyker upp i turneringen :)
mvh:
Dennis
Pärssi skrev:
Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer ;)
klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...
http://www.garagegamers.se

-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Denkan skrev:Så nu när alla armelistor bör vara inskickade, ...
Whhhäääää! oj oj jösses! Vänta på mig!!!

EDIT: Nu är den inne! :oops:
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Tadaotoko

Inlägg av Tadaotoko »

Kommer inte ha tid att lägga upp listor förens på onsdag vilket gör att sista inlämningsdagen för lister blir på onsdag innan jag kommer hem från jobbet :D Men de kommer komma så fort som möjligt på onsdag.

@Blom du har inte en skans nu ;)
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:
Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan? :roll:

Blom

Inlägg av Blom »

Tadaotoko skrev:
@Blom du har inte en skans nu ;)
Brukar jag ha det? :( Ne men så länge jag inte dig eller Gonka så finns bara 20-0:or på shemat!
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Lillen

Inlägg av Lillen »

Glöm inte mig blom. ;)

Användarvisningsbild
Tadaotoko

Inlägg av Tadaotoko »

Har lite dåliga nyheter om turneringen. Gamemaniacs mailade mig på morgonen och meddelade att de förmodligen inte kommer kunna låna ut teräng till turneringen då de som lånat den senast inte skickat tillbaka den ännu. Ska sätta mig i efftermidag och bygga så mycket teräng det bara går har tre dagar på mig så det ska gå om jag slutar tidigare från jobbet några dagar. Men tyvärr kan det bli så att vi tvingas sänka deltagarantalet till 30 men ska göra mitt bästa för att försöka se till att alla ska kunna vara med och spela. Förhoppningsvis kan jag meddela ikväll hur många platser vi kommer att ha. Ska höra med Klus om han kan hjälpa till med listorna så de kommer ut idag han har skickat in sin lista redan så han kommer inte få någon fördel av att kolla på listorna.
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:
Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan? :roll:

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Kolla om ni kan låna terräng någonstans ifrån. Om ni inte hittar något närmare så kan RT låna ut terräng om ni kan lösa transport på något sätt, typ hyra ett flak och övertala RT-bilen att ta med sig terrängen.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Blom

Inlägg av Blom »

Linköping tar med lådor terräng har jag fixat nu^^
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Skriv svar