Hej.
Jag har skickat ett mejl för anmälning
men jag har en fråga.
Jag är inte medlem i en förening. Är medlemskap ett krav för att man ska få spela i turneringen?
Sydcon 2011 anmälningar
Re: Sydcon 2011 anmälningar
Nä inget krav.Christofer skrev:Hej.
Jag har skickat ett mejl för anmälning
men jag har en fråga.
Jag är inte medlem i en förening. Är medlemskap ett krav för att man ska få spela i turneringen?
Oftast slipper man dock möta folk från samma förening i match ett om det är möjligt.
- guildmaster
- Kontakt:
Får man lov att byta lista? Jag har efter gårdagens misslyckande i Varberg bytt BSK-lista (dubbler raider är inte bara tråkigt, det är rätt kasst också) och skulle därför hellre vilja spela en variant av min nya BSK-lista än en variant av min gamla.
Alexander Merinen
Bara posta in en ny.
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.
Visst var det subjektiv komp på sydcon? Dvs man behöver inte ha räknat ut sin komp när man skickar in den?
Mutt skrev:Visst var det subjektiv komp på sydcon? Dvs man behöver inte ha räknat ut sin komp när man skickar in den?
Armékomposition: Varje armélista kan få upp 15 poäng i armékomposition som läggs på i slutet av turneringsresultatet. Kompen är till för att belöna arméer som inte använder de mest poängeffektiva enheterna samt att belöna tematiska arméer. Om din armé är rolig att spela mot kommer den få hög komp. Variation i armébygget är ett självändamål som en vis man en gång sa. Kompen kommer sättas av ickespelande arrangörer.
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."