Skyslammer - There will be blood! Turnering i 8th den 2 juli
- Chickenbits
Re: Skyslammer - There will be blood! Turnering i 8th den 2
Jag kan haka på som reserv.
Björn Malmborg
Björn Malmborg
That's sad also dark. Regards, sadfrogs.
Woho! Björn in da houseChickenbits skrev:Jag kan haka på som reserv.
Björn Malmborg
Dra ett mejl med ditt namn också till skyslammer@mikmag.com så du inte missar att hugga ifall det rör på sig.
Lite frågor om hur man skriver poängen i listan, så det är nu förtydligat med ett exempel i dokumentet:
http://bit.ly/2qLmPcQ
http://bit.ly/2qLmPcQ
Haha, gud vad många [] jag skrivit i onödan nu! 
Sebastian Magnusson
Ajaj, beklagar. [insert valfri sadmie].Lictor skrev:Haha, gud vad många [] jag skrivit i onödan nu!
- Simpilicious
Jag har en fråga som jag grubblat över ganska länge nu men inte verkar kunna hitta svaret på... vilket är det rätta smeknamnet på martin villner; är det "overlord" eller "grand master"???
Pls halp
Pls halp
Simon Gulve
December 2017
Chaos Space Marines: 12 000 Points
Chaos Daemons: 3500 points
T'au Empire: 6000 points
Space marines: 2000 points
Omålat alla factions: 6700 points
December 2017
Chaos Space Marines: 12 000 Points
Chaos Daemons: 3500 points
T'au Empire: 6000 points
Space marines: 2000 points
Omålat alla factions: 6700 points
Bra att du frågar, det är många som undrar. Svaret är båda, jag är både en necron Overlord och en Grand master 
-
thismeanswarmate
Vad exakt innebär "spam" ?
Jag vill köra mechanized. Är det spam att jag bara har fordon?
EDIT: Bör man inte skriva in någonstans vilken typ av detachment man använder? Hittar inte det i listbeskrivningen.
Jag vill köra mechanized. Är det spam att jag bara har fordon?
EDIT: Bör man inte skriva in någonstans vilken typ av detachment man använder? Hittar inte det i listbeskrivningen.
By my calculations Spiders Georg would have to eat 58,405,479 and a half spider a day. About 41,000 spiders a second. Obviously Spiders Georg is fucking insane.
Spam innebär att man tar väldigt många av samma unit som är bra/billig/kostnadseffektiv tex 9 drop pods i 7th, 6x20 necron warriors i 8th. Vi vill undvika såna listor för att de ofta blir för hårda och är tråkiga att spela mot.
Att man kör mechaniserat behöver inte betyda att det är spam om det är olika typer av fordon. Maila in listan till oss så kan vi kolla på den om du vill.
Att man kör mechaniserat behöver inte betyda att det är spam om det är olika typer av fordon. Maila in listan till oss så kan vi kolla på den om du vill.
Jo det bör man. Har uppdaterat och förtydligat nu. Tack för detthismeanswarmate skrev:EDIT: Bör man inte skriva in någonstans vilken typ av detachment man använder? Hittar inte det i listbeskrivningen.