Ah, fanken. Nu ser jag att det krockar med en grej. Lägg inte in mig som reserv. Sorry!Foxen skrev:Måste ha missat din post. Vad heter du ^^? Skriver upp dig på reservenbenmannen skrev:På tal om reserver. Fick inte jag var med som reserv?
Endagars med RT (24e februari)
Re: Endagars med RT (24e februari)
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
Orutinerat Foxen. Man frågar aldrig Benmannen om hans rätta identitetbenmannen skrev:Ah, fanken. Nu ser jag att det krockar med en grej. Lägg inte in mig som reserv. Sorry!Foxen skrev:Måste ha missat din post. Vad heter du ^^? Skriver upp dig på reservenbenmannen skrev:På tal om reserver. Fick inte jag var med som reserv?
Orutinerat Foxen. Man frågar aldrig Benmannen om hans rätta identitetNurgle skrev:
Måste ha missat din post. Vad heter du ^^? Skriver upp dig på reserven
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
Tja
Jag måste avanmäla mig, krockar med familj.
Stefan Eneman
Jag måste avanmäla mig, krockar med familj.
Stefan Eneman
Då har även Henrik Hollander fått en plats pga avhopp!
Skicka mail med uppgifter samt swisha för att bekräfta din plats.
Skicka mail med uppgifter samt swisha för att bekräfta din plats.
Kan sätta mig som reserv utan större förhoppning, men svärmor kommer ändå på besök i helgen så även en liten chans att göra annat är värt att famla efter 
Sebastian Magnusson
Hahaha värt.Lictor skrev:Kan sätta mig som reserv utan större förhoppning, men svärmor kommer ändå på besök i helgen så även en liten chans att göra annat är värt att famla efter
Vad heter du?
Alla anmälda och klara kan nu logga in med BCP appen för att se eventet
.
Kontrollera gärna innan fredag att du kommer in och att du är tillagd med rätt epost.
Kontrollera gärna innan fredag att du kommer in och att du är tillagd med rätt epost.
- Simpilicious
Kommer in på eventet fine and dandy via appen, men ser att jag blivit registrerad som Simon Gluve istället för korrekta Simon Gulve
fix pls
Simon Gulve
December 2017
Chaos Space Marines: 12 000 Points
Chaos Daemons: 3500 points
T'au Empire: 6000 points
Space marines: 2000 points
Omålat alla factions: 6700 points
December 2017
Chaos Space Marines: 12 000 Points
Chaos Daemons: 3500 points
T'au Empire: 6000 points