Bergshammer på DL i Stockholm 20 sep
-
thismeanswarmate
Re: Bergshammer på DL i Stockholm 20 sep
Riktigt kul att så många vill vara med!
Tanken med den här tourneringen är att dels kolla hur stort intresset för en ny stockholmstournering är, och dels vara ett test för oss att arrangera en tournering.
Så även om platserna tar slut skulle det vara väldigt intressant att se hur många som skulle vilja vara med, men inte får plats, så att vi enkelt kan uppskatta hur stor tournering vi ska sikta på att göra nästa gång.
/ Johannes
Tanken med den här tourneringen är att dels kolla hur stort intresset för en ny stockholmstournering är, och dels vara ett test för oss att arrangera en tournering.
Så även om platserna tar slut skulle det vara väldigt intressant att se hur många som skulle vilja vara med, men inte får plats, så att vi enkelt kan uppskatta hur stor tournering vi ska sikta på att göra nästa gång.
/ Johannes
By my calculations Spiders Georg would have to eat 58,405,479 and a half spider a day. About 41,000 spiders a second. Obviously Spiders Georg is fucking insane.
Jacob Holmström anmäler sig
Niklas Zetterberg anmäler sig
Det där måste nästan vara rekord !
Ni får gärna anmäla er som reserver ! Det brukar alltid droppa av ett par stycken, men vi satsar på 20 pers totalt.
Ni får gärna anmäla er som reserver ! Det brukar alltid droppa av ett par stycken, men vi satsar på 20 pers totalt.
Erik Sjögren anmäler sig!
Kan sätta upp mig som reserv också. Stefan Fällström
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
-
Erik Asplund
Hej!
Jag kommer gärna på denna turnering.
Hörs
Erik Asplund
Jag kommer gärna på denna turnering.
Hörs
Erik Asplund
Jaaa, kasta in mig som reserv också!