40k på TumBacon info
Re: 40k på TumBacon förhandsinfo/intresseanmälan
Jag håller med om att 1750p räcker. Snabbare matcher är alltid bra 
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves
Christian Stulen kommer!
Jacob Holmström vill gärna vara med!
woohoo, ledig helg. Kanske jag kan vara med o kriga igen!
Robin är väldigt intresserad
Robin är väldigt intresserad
Git gud. Perfekt tillfälle att öva på att bli klar.Betancore skrev:Jimmy Pettersson kommer, tycker 1750p känns ok eftersom det verkade som om 1/3 av matcherna i Umeå inte fick ett naturligt slut.
Jag är sugen!
Mina matcher fick ett naturligt slut, men det är flera som åker på turnering 1 till 2 gånger per år och mest soft-spelar i källare utan någon som helst tanke på tidsbegränsning utan bara chillar. Tycker 1750 gör saker intressant på flera sätt, primarker tar upp en större procentuell del av armén och är en större investering etc.Astroth skrev:Git gud. Perfekt tillfälle att öva på att bli klar.Betancore skrev:Jimmy Pettersson kommer, tycker 1750p känns ok eftersom det verkade som om 1/3 av matcherna i Umeå inte fick ett naturligt slut.
Härligt med en stor stockholmsturre 
Tyvärr samtidigt som RauknRumble.
Waaaaaaaaaaah!
Nåväl, vad är väl en bal på slottet.
Ha så skoj alla!
Tyvärr samtidigt som RauknRumble.
Waaaaaaaaaaah!
Nåväl, vad är väl en bal på slottet.
Ha så skoj alla!
Betancore skrev:Mina matcher fick ett naturligt slut, men det är flera som åker på turnering 1 till 2 gånger per år och mest soft-spelar i källare utan någon som helst tanke på tidsbegränsning utan bara chillar. Tycker 1750 gör saker intressant på flera sätt, primarker tar upp en större procentuell del av armén och är en större investering etc.Astroth skrev:Git gud. Perfekt tillfälle att öva på att bli klar.Betancore skrev:Jimmy Pettersson kommer, tycker 1750p känns ok eftersom det verkade som om 1/3 av matcherna i Umeå inte fick ett naturligt slut.
Då får man dålig sportsman. Har man inte förberett en armé man inte kan spela osv är det inte schysst mot dom andra spelarna.
Kanske ha missions som ger poäng efter runda 5 för att ge incitament att ha en armé man kan spela till tiden är slut