Anmälan minikampanjen 10 december

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Anmälan minikampanjen 10 december

Inlägg av Serpent »

Om jag nu inte hade varit på bröllop sagda datum hade jag allvarligt funderat över om jag skulle skippa Touren för att spela det här... Om tjejen varit med på det.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Mortarion
Inlägg: 2760
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Anmälan minikampanjen 10 december

Inlägg av Mortarion »

Det skulle nog behövas lite fler anmälningar för att kampanjen skall gå att genomföra. Med bara 4 pers per sida så funkar inte riktigt det system som jag hade tänkt mig...

Användarvisningsbild
evr
Inlägg: 410
Blev medlem: 13 aug 2010, 04:09

Re: Anmälan minikampanjen 10 december

Inlägg av evr »

Mutt skrev:
evr skrev:Jag är sugen, men krockar dessvärre med julfesten på jobbet och jag vill ragga på en kollega, så det har förtur. Annars hade jag lätt vart på. :)
Dont shit were you eat!
Äh, lite drama har ingen dött av.
the godfather skrev:
evr skrev:Jag är sugen, men krockar dessvärre med julfesten på jobbet och jag vill ragga på en kollega, så det har förtur. Annars hade jag lätt vart på. :)
fixxa hennes nr så ringer jag och fixxxar ihopa er på telefon istället. så kan du vara med...
Tror inte hennes man skulle gilla det. :P

the godfather
Inlägg: 1051
Blev medlem: 27 nov 2008, 11:49

Re: Anmälan minikampanjen 10 december

Inlägg av the godfather »

Mortarion skrev:Det skulle nog behövas lite fler anmälningar för att kampanjen skall gå att genomföra. Med bara 4 pers per sida så funkar inte riktigt det system som jag hade tänkt mig...
ska vi kalla 40k-sveriges coolaste initiativ som avblåst?



*tråkmuppar*
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

Mortarion
Inlägg: 2760
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Anmälan minikampanjen 10 december

Inlägg av Mortarion »

Om det inte dyker upp fler deltagare så får vi nog betrakta kampanjen som avblåst, ja.
Jag väntar tills nästa helg och ser hur det är med anmälda då. Så om ni hade tänkt att vara med, men inte har anmält er ännu - gör det!

Timmay
Inlägg: 12
Blev medlem: 16 okt 2011, 15:18

Re: Anmälan minikampanjen 10 december

Inlägg av Timmay »

Skjut upp kampanjen en månad? :D
För då kan ju jag! :idea:

Användarvisningsbild
Trulsante
Inlägg: 1193
Blev medlem: 08 nov 2011, 11:27
Ort: Varberg

Re: Anmälan minikampanjen 10 december

Inlägg av Trulsante »

Timmay speaks with wisdom.

Kan man skjuta på det vore det kung! Och så hinner vi hetsa folk mer, och folk har inte fester där det skall raggas på gifta kollegor (respekt på den för övrigt) etc.
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime

jockelinde
Inlägg: 188
Blev medlem: 02 feb 2010, 19:27
Ort: Göteborg
Kontakt:

Re: Anmälan minikampanjen 10 december

Inlägg av jockelinde »

Jag skulle också ha betydligt större chans att kunna delta en månad eller så senare. Initiativet är bra men inte tiden.

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Anmälan minikampanjen 10 december

Inlägg av Serpent »

Även jag skulle nog ha större möjlighet att delta om det var i januari. I december skulle folk gifta sig och annat fånigt. Dessutom ska man ju handla julklappar när man är i storstan, inte åka till mindre stad och leka med egna leksaker...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Mortarion
Inlägg: 2760
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Anmälan minikampanjen 10 december

Inlägg av Mortarion »

Med tanke på att intresset just nu är rätt litet så måste jag tyvärr ställa in kampanjen den här gången.

Eventuellt gör jag ett nytt försök längre fram.

Skriv svar