4e Spelare sökes

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

JonasRademar
Inlägg: 12
Blev medlem: 13 maj 2015, 12:20

4e Spelare sökes

Inlägg av JonasRademar »

Hoppar på tåget av lag som söker en ensam och ledsen själ att omfamna i sin gemenskap, och då omvandla till en lycklig själ.
Vi har för tillfället en Tyranid (jag), en Dark Eldar och en Astra Militarum i vårt lag, och söker vår 4e musketör.

Jag har en blygsam Genestealer Cult armé som jag arbetar på, så vid nödfallet av att den 4e spelaren råkar vara en Tyranid, så kan jag antagligen spela kulten. Kommer medföra lite låneri, och att min airbrush kommer gå oerhört varmt för att få tabletop quality, men går nog att ordna ihop en _riktigt_ ur-usel lista :)!

max_elmgren
Inlägg: 335
Blev medlem: 09 okt 2011, 15:29

Re: 4e Spelare sökes

Inlägg av max_elmgren »

Mitt lag verkar inte hitta nån fjärde spelare så jag kanske behöver en plats i ett lag! Har ni fortfarande vakans?

JonasRademar
Inlägg: 12
Blev medlem: 13 maj 2015, 12:20

Re: 4e Spelare sökes

Inlägg av JonasRademar »

Yep; sökt med lykta men vi sitter i samma båt som er. Rätt dumt läge när man är 6 pers som vill men ingen får vara med.

Så du är hjärtligt välkommen att fiktivt hugga dina lagkamrater i ryggen och hoppa på vårt lag :)!

max_elmgren
Inlägg: 335
Blev medlem: 09 okt 2011, 15:29

Re: 4e Spelare sökes

Inlägg av max_elmgren »

Jag hoppar i så fall gladeligen på ert tåg.
Gratulerar till er fjärde spelare. Yes. Då har jag inte målat förgäves. Tjohoo. TTT. Kan jag spela Grey Knights eller har ni redan en GK spelare?

JonasRademar
Inlägg: 12
Blev medlem: 13 maj 2015, 12:20

Re: 4e Spelare sökes

Inlägg av JonasRademar »

Härligt med text ändå; kan läsa ovan både med grav sarkasm eller gäldje.

Vi har ingen rymdriddare i laget så det får du gärna spela :) ! Vi har Mörka Eldarer, Tyranider och Imperial Guardsmen. IG spelaren är givetvis, utan att veta om det, infiltrerade av genestealers, vilket är varför de sammarbetar med villigt med Tyraniden. I fluffet blir det samma för dig då. Det är Genestealers i rustningen. Deal with it! Dark Eldarn också. Vi är alla genestealers.

Jag drar ihop en konversation på facebok med dig och resterande lagfölket så snackar vi ihop oss!

max_elmgren
Inlägg: 335
Blev medlem: 09 okt 2011, 15:29

Re: 4e Spelare sökes

Inlägg av max_elmgren »

Gör det, så knåpar vi listor in i det sista!

Skriv svar