Sveriges Sämsta Spelare Söker Lag

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Sveriges Sämsta Spelare Söker Lag

Inlägg av daskad »

Jag vill också åka till Varberg och spela, men jag har inget lag! Så finns det någon som behöver en av Sveriges absolut sämsta spelare i sitt lag?

Jag kan bidra med Orker :mrgreen:
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Sveriges Sämsta Spelare Söker Lag

Inlägg av Hylander »

daskad skrev:Jag vill också åka till Varberg och spela, men jag har inget lag! Så finns det någon som behöver en av Sveriges absolut sämsta spelare i sitt lag?

Jag kan bidra med Orker :mrgreen:
Så nedrans illa är det väl inte ? ;)

/P
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
DHettNeck
Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Inlägg: 11197
Blev medlem: 07 nov 2008, 07:21
Ort: Uppsala

Re: Sveriges Sämsta Spelare Söker Lag

Inlägg av DHettNeck »

Kul om du kan vara med :) Det var länge sen man såg dig.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015

Nora
Inlägg: 357
Blev medlem: 14 jan 2013, 14:46

Re: Sveriges Sämsta Spelare Söker Lag

Inlägg av Nora »

Vad sägs om att skapa ett nytt lag? Jag har också försökt hitta ett lag att vara med i, men inte lyckats.

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Sveriges Sämsta Spelare Söker Lag

Inlägg av daskad »

Hylander skrev:
daskad skrev:Jag vill också åka till Varberg och spela, men jag har inget lag! Så finns det någon som behöver en av Sveriges absolut sämsta spelare i sitt lag?

Jag kan bidra med Orker :mrgreen:
Så nedrans illa är det väl inte ? ;)

/P
Jag gissar att jag är en av få som har slutat en turnering på minus poäng ;) Visst så började jag turneringen med 17 minus, men ändå en prestation värd att nämnas tycker jag! ;)

Nora skrev:Vad sägs om att skapa ett nytt lag? Jag har också försökt hitta ett lag att vara med i, men inte lyckats.
Av erfarenhet är det lättare att hitta ett lag som behöver en spelare än att leta reda på 2. Men om du hittar 2 kan jag hoppa in i ert lag :)
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

max_elmgren
Inlägg: 335
Blev medlem: 09 okt 2011, 15:29

Re: Sveriges Sämsta Spelare Söker Lag

Inlägg av max_elmgren »

Vi har faktiskt en plats i vårt lag. Det är jag Max Elmgren(Space marines, Tau, grey knights eller Tyranids), min bror Alexander Elmgren (Death wing, dark angels, eldar eller harlequins), Henrik Björk från örebro/skövde, (necrons eller IG),
Så jag frågar båda DASKAD och NORA vad ni tänkte spela så får jag fråga laget om vad som funkar!

Skriv svar