Nån som har plats kvar i lag TTT?

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Användarvisningsbild
Nurgle
Inlägg: 1971
Blev medlem: 11 okt 2014, 12:30
Ort: Saltsjö-Boo
Kontakt:

Nån som har plats kvar i lag TTT?

Inlägg av Nurgle »

Jag blev sugen på att kanske åka till TTT.

Testkörde en lista igår som verkar väldigt kul att spela.

Så om nån har en plats över alternativt fått sista minuten förhinder eller behöver en reserv som rycker in, hör av er så kanske det går att styra upp.

Kör Ultramarines. En komp 18 lista som ändå känns slagkraftig om man hanterar den rätt.

Användarvisningsbild
Nurgle
Inlägg: 1971
Blev medlem: 11 okt 2014, 12:30
Ort: Saltsjö-Boo
Kontakt:

Re: Nån som har plats kvar i lag TTT?

Inlägg av Nurgle »

Kan tillägga att jag är trevlig, rumsren och har en god personlig hygien. 10 års äktenskap har slätat bort de värsta ungkarlsfasonerna.

Armén jag kör med är färdig & välmålad.

Jag rättar mig i ledet utifrån vad laget har för målsättning - oavsett om det bara är kul & fluff eller spela för att vinna hela klabbet.

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Nån som har plats kvar i lag TTT?

Inlägg av Serpent »

Mats från Gast i Göteborg letade lag. Ni kanske kan hitta två frilansare till? :wub:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Nurgle
Inlägg: 1971
Blev medlem: 11 okt 2014, 12:30
Ort: Saltsjö-Boo
Kontakt:

Re: Nån som har plats kvar i lag TTT?

Inlägg av Nurgle »

Serpent skrev:Mats från Gast i Göteborg letade lag. Ni kanske kan hitta två frilansare till? :wub:
Det var snällt, uppskattas. Nu har nog tyvärr deadline passerats så får bli en annan gång. Kanske kan roa mig med mer sparring med de som ska åka. Så nu vet ni det alla glada 08:or - jag har en färdig armé att komma och boxas med :)

Skriv svar